slappa söndag

Hellojsan!

Idag har det inte hänt många knop, jobbade ett par timmar i morses och sen va det att ta på myskläder och åka till Amelie och äta massa chips och sånt skit och kolla på film! vi såg if only..en kärleksfilm, satt och lipa som vanligt!
Inte bra egentligen att kolla på massa kärleksfilmer..alla dom där fina kärlekshistorierna händer ju aldrig i verkligenheten? fast man ska aldrig säga aldrig:)

Åkte även och hämtade mina grejer hos frida, haha äntligen!
I morgon blir det nog lite shopping och på kvällen blir det nog bowling och cheesecake factory- en väldigt rolig dag med andra ord:)

Ni har det bra hemma hoppas jag?

Nu är det god natt, nu ropar kudden på mig!
Saknar er som vanligt men jag vill ju berätta det för er varje dag för jag saknar er varje dag:)




här är en bild från juldagen på dom små liven:)



hittade den precis! tyvärr tog jag inte så mycket bilder vid jul..lite tråkigt!

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas din förkylning är bättre. Vi saknar dig också. Rean på Ginatricot var faboulous. (lite mobbing) När du kommer him ska du krame din mamme ! Puss

2010-01-04 @ 16:17:32
Postat av: frida

åh, saknar min lille gunhild.

2010-01-05 @ 00:53:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0