workday and soon its friday!:)

Ännu en jobbdag och den har väl sett ut som flesta jobbdagar ser ut:)
Vi har varit en sväng på sjukhuset idag och kollat om S´s öron hade blivit bättre och det hade dom, snart får stackaren äntligen operera in rör i öronen! han har haft konstant öroninfektion sen jag kom för 5 månader sen, inte undra på att han har varit en gnällig unge!

Sjukhuset va våran lilla utfykt för dagen haha sen har vi varit hemma och fixat och lekt!
Efter jobbet så åkte jag iväg till Amelie och träffade henne, anna och julia..vi hade massa att prata om! vi har ju inte träffats sen i söndags så det blev inte en tyst sekund, haha! i helgen blir det san francisco..så jag hoppas på en rolig helg men det vet jag att det kommer bli!:)






















det va min dag det:)

nu ropar kudden!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder, stora barnen blivit. Hoppas du får en rolig helg och inte jobbar hela tiden. Puss

2010-01-09 @ 12:38:46
Postat av: frida

payback is a bitch ja, för bilden du la upp på mig i badkaret. så du är vi lika:)

2010-01-09 @ 20:01:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Mattias

Fina bilder .Tycker Mattias och Maja

2010-01-10 @ 11:58:25
Postat av: Maria-Alexandra

Ahh so sota barn! Ser ut som du haft riktig tur med din au pair-familj :):)

2010-01-10 @ 14:36:22
URL: http://marliina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0