Its a rollercoaster!

Japp känslorna är igång och huvudet snurrar runt som aldrig förr!

Nu till dom senaste dagarna..eller det har väl inte hänt super mycket direkt!
Har spenderat mina dagar med barnen, vi har lekt och busat ..dom är så himla gulliga nu! dom är riktigt små gosegrisar:) det ska kramas och pussas hela tiden..
och dom små liven är verkligen snabba nu, dom kryper fort som bara den..inte lätt att hålla koll på två snabbisar på samma gång som gärna vill vara i olika delar av huset! tror dom kommer börja gå snart..dom är på väg, iaf lilltjejan! hon kan stå själv nu utan att hålla i något och hon går fort som attan med en slags gåstol..jisses så stora dom bara blev så där fort! dom va ursöta i början men nu är det roligare när dom  har fått mer personligheter och dom hänger med i saker och dom skrattar och "pratar" hehe!

den här bilden är tagen i början..va små dom va då!





och nu är dom så hör stora..












idag har vi haft en jätte mysig dag..vi har lekt och busat som vanligt och så har skit ungarna lekt att idag ska vi förska dra ner så mycket vi kan ur bokhyllor och gärna dra ut lådor och klättra på stolar och dra ner datorer från bänkar så ja jag har fullt upp!

men i eftermiddags va det lite lugnare..hade bara tjejerna, för lillkillen va på sjukhuset!
så vi gick och hämtade några kompisar till den stora tjejen och gick till en lekpark i närheten, och varmt har det varit idag- underbart!

vi lekte och hade kul:) men det roligaste va ändå gungan som vanligt för lilla F!:) den slår allt!













klättra? jaa det har hon lärt sig, det kan jag lova:) livsfarlig..








ikväll har jag lagat tacos här hemma, åh så gott kan jag meddela er:)

fick ett jätte fint brev av emilie häromdagen, tack snälla blev så himla glad! saknar dig massor ♥

nu är det dags att sova, ny jobbardag imorgon!
hörs! pusspuss

<3

Kommentarer
Postat av: Emilie

Gud va söta ni är, gullungar saknar dig så snart ses vi kram pusss

2010-01-06 @ 18:04:35
Postat av: Mamma

Ni är så fina. Vet att det är mycket nu men det ordnar sig.Kram

2010-01-07 @ 08:51:04
Postat av: emilie

Evvis är de solbrillor jag ser på huvudet??

2010-01-08 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0