Hallojs!

Hello på er!

Nu mår jag riktigt bra- ligger nergosad i sängen och lyssnar på musik, underbart!
Vad skulle man göra utan musik?

Idag har vi spenderat dagen på sjukhuset, s är sjuk igen! så det va min dag det:)
sen har vi bara myst och lekt här hemma!

imorgon är det tordag och det innebär snart helg, längtar! har knappt varit utanför dörren sen förra helgen för alla är ju sjuka här hela tiden, så tråkigt! så ser verkligen fram emot en rolig helg, får se vad som händer! hoppas på lite san francisco iaf..

vad har ni för er i helgen?

är så glad för hannas skull, på fredag kommer hennes familj och tobbe! så kul kommer dom att ha!

ne nu ska jag lyssna på lite mer musik!
hörs imorgon! ♥

saknar ju massa människor, både som är ganska nära mig typ som LA och san diego och massa folk hemma som jag saknar!

lägger in lite bilder på dom som jag har på här!

min lille vovvsing saknar jag massor



min fina kusin, saknar dig massor och när jag kommer hem så åker jag upp till kalla östersund och hälsar på dig:)



min lilla mammi



min fina pelle som jag saknar



emmis saknar jag massor





lille gun saknar jag massor



krut saknar jag



och min käre syster



och självklart många många fler men nu är jag trött och sen hittar jag inte bilder på alla, men dom ska nog hittas imorgon:) men saknar er och tänker på er- tro inget annat! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag saknar dig också! Ser tokmycket fram emot besöket! Brrr vi har 25 minus här uppe. Ska snart på föreläsning, då blir det långkalsongerna på haha. Vad är du för sjuk föresten? Krya på dig min fina kusin! Jättekramar!!

2010-01-07 @ 12:46:09
Postat av: isabel

JAG SAKNAR DIG OCKSA (AVEN OM DU SAKNAR DIN BIL MER)

2010-01-07 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0