EN vecka kvar!

Oj här rusar tiden iväg..har bara en vecka kvar i Californien, känns overkligt!
Man har verkligen byggt upp ett nytt liv där man har fått klara så mycket själv, inte haft någon som har kunnat hjälpa en, en person har man kunnat räkna med och det har varit mig själv..man har träffat vänner här och man har börjat komma in i tanken på att detta är ens hem och nu ska jag åka tillbaka till mitt andra liv hemma i Ulricehamn, kommer sakna Frida väldigt mycket men det braiga är att jag kommer träffa henne igen och det bästa är att hon bor i Jönköping!:) och tyskarna kommer jag sakna också, speciellt Anna! samtidigt som det känns tråkigt att lämna allt här så känns det för himla bra och underbart att få komma hem till alla nära och kära! Känner att jag har sett och gjort så mycket på dom här 5 ½ månaderna, självklart finns det så mycket mer att se men jag är nöjd för den här gången:) är säker på att jag kommer åka tillbaka till USA flera gånger under mitt liv- det är ett underbart ställe och det är inte mycket som slår Californien..

kommer sakna mina gullegrisar oerhört mycket..kommer bli jobbigt att lämna dom, känns nästan som om att man övergiver dom! men förhoppningsvis får jag träffa dom igen!
och när jag kommer hem ska jag åka direkt till min förskola och krama på alla ungar som jag har saknat varje dag sen jag åkte- åh vad kul det ska bli att få träffa dom igen!

och min familj och mina vänner där hemma- gudars vad vi ska kramas! nu blir ni inte av med mig på ett bra tag:)

Ne nu ska jag ta vara på min sista vecka här! kommer jobba en massa nu innan jag åker men vad gör det när man kan gosa med gosegrisar hela dagen? hihi!

I helgen blir det nog en sista utgång här på någon underlig krog förmodligen, haha! och sen på onsdag är det Cheesecake Factory som gäller, det får bli den sista måltiden i San Francsico för den här gången!:) vi borde öppna det hemma också för det är himlans gott där!

Tänker på er och vad jag längtar!
Pusspuss ♥

titta, hon hjälper till och med med tvätten:)



och stå själv är inte speciellt svårt längre!



och nappisen är viktig!



titta, ett leende:) han har börjat bli en riktigt glad kille



köra gåstol går super bra



och jätte duktig hos doktorn..



mina gosegrisar



Jag, Frida och lilla hollywood skylten (för den syns ju så bra, haha!)



kommer sakna dig!

ja just det måste skriva om vår andra del av vår roadtrip..helt glömt bort! kommer i helgen:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Förstår att det kommer kännas konstigt att komma hem, men så länge du är nöjd med din vistelse i USA är det rätt beslut :) Du ska vara stolt över dig själv som åkte dit! Vi kanske ses någon dag, jag ska hem i februari och hjälpa mamma med en del saker. Vad sägs om en fika? Puss

2010-01-15 @ 14:18:40
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0