en underbar vän som kommer saknas!

Lite helguppdatering kommer nu:)

I söndags så sov jag ganska länge (av misstag) skulle varit duktig och gå upp tidigt och ta tag i allt men tydligen så bestämde jag mig för att stänga av alarmet i sömnen så det gick inte så bra:) vaknade upp vid halv elva och sen åkte jag ner till Frida i Melo Park..vi åkte och skrev ut bilder, åkte till ikea, lunchade på Cheesecake Factory och sen blev det bio med Frida och Sara..vi såg Avatar- och oj vilken bra film! så himla fina va dom:) se den ni som inte har gjort det..verkligen värt det!

så här fina va vi i våra 3D glasögon:) hihi!



Idag har det varit jobb hele dagen och självklart har vi hunnit med ett sjukhusbesök, stackars lillkillen han har haft så många öroninfektioner sen jag kom och så många sprutor har han fått för antibiotikan fungerar inte:( så nu hoppas jag verkligen operationen blir av på fredag så han slipper lida!:( nu på kvällen kom frida hit och vi lagade pannkakor, så himla gott!:) kommer sakna frida jätte mycket, vi har kommit varandra väldigt nära på en kort tid men jag vet att jag kommer träffa henne många många gånger till! är så glad för att hon bor i jönköping..men självklart jätte tråkigt att inte kunna ses på så många månader:( men vet att hon kommer ha en underbar tid här nere och så väntar vi alla där hemma på att du ska komma hem! du är en underbar vän och du har betytt jätte mycket för mig här nere och jag längtar tills du kommer hem!

Imorgon blir det jobb,packning och middag med familjen på kvällen och på onsdag blir det middag på Chessecake Factory med alla, kommer bli så jobbigt att säga hej då:( fy vill inte ens tänka på det!

Nu är det the bachelor och one tree hill som gäller:)
Ha en bra dag där hemma och så säger jag god natt från USA! snart är det sverige tid som gäller igen:)

Ni betyder så mycket för mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är underbar och jag kommer sakna dig något fruktansvärt mycket!

2010-01-19 @ 17:16:53
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0