3 tyskar & en svensk- ja det är vi det:)

Nu är jag tillbaka igen efter vår helg i SF!

Vi åkte till vårt lilla caltrain in till SF i lördags eftermiddag, när vi kom in så checkade vi in på King George (väldigt bra och billigt hotell inne i SF) där vi vilade en stund, så skönt att få komma till hotell..inga barn som skriker och bara tänka på sig sjäv och ha kul! Sen gick vi ut och kikade lite i butiker och sen gick vi och handlade lite vin och sånt till kvällen och sen va det tillbaka till hotellet efter middagen som spenderades på ett mysigt litet "diner" och börja göra sig iordning! sen så satte vi igång och festa! haha alltid lika roligt när tyskar och lilla svensken jag ska festa ihop:) Sen efter några timmar så skulle vi åka till klubben som vi hade tänkt gå till..och det blev väl mist sagt en liten chock när vi kom in där, klubben va jätte bra så sätt men man kände sig väl kanske lite bortkommen bland alla asiater- vi va dom enda som inte kom från asien så vi kände oss väl lite utanför haha! men det va kul ändå och folk va roliga och trevliga!













första bilden gick sådär..



sen så:)









helt enkelt en rolig kväll!:)

filmade lite igår som jag tyckte lät väldigt bra igår men nu när jag kollar igenom dom så fy fasiken va hemska, haha! det får bli en video en annan dag!

har tänkt på en sak många gånger, det är alltid förfesterna som är roligast tycker jag..varför går man alltid till en klubb? ibland hade det varit kul att bara fortsätta förfesta hela kvällen!:)

Idag när vi vaknade va vi inte piggast i stan, städerskorna kom och bankade på dörren och sa att det va dags att checka ut..så det va bara upp och hoppa och försöka bli pigger igen! Och det löste vi med frukost:) sen gick vi runt och shoppade lite och bara njöt att san francisco! vi såg även James Hetfield från Metallica idag, det va lite coolt! Anna blev helt till sig:)



anna blev så glad så, det gjorde hennes dag och flera månader sa hon, hihi! vi fick nästan hålla fast henne så hon inte skulle följa efter honom hela dagen!:)




och nu vart helgen slut, ligger här nergosad i sängen och kollar på bilder från helgen och lyssnar på musik! Önskar jag kunde fått va ledig imorgon och bara legat i sängen hela dagen och kolla på film:) men så blir det inte..men ha en mysig dag med barnen är inte så dumt det heller:!)

imorgon blir det en gosdag



God natt ♥

vill bara säga att jag tycker om mina nära & kära himla mycket!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Coolt att ni träffade James i metallica..Har sett några av deras konserter..och han är sig lik :).Kram

2010-01-12 @ 20:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0