Bad hair day

Jisses vilken slusk jag har förvandlats till..går runt i mysbrallor hela dagarna och knappt borstar varken håret eller tänderna, fy fasen! Det måste det bli ändring på..får skärpa till mig nu innan jag landar på Svensk mark!

Jaa:) ni hörde rätt! Min biljett hem är bokad..åker från San Francisco den 21 januari! Anledningen till varför jag åker hem är för att jag har en efterkontroll från min operation som jag gjorde innan jag åkte hit som måste göras och det måste göras nu, och om jag skulle göra det i USA så skulle jag vara ruinerad för all framtid! det känns både underbart och tråkigt att behöva lämna allt här, speciellt barnen och vännerna men oj oj oj vad det ska bli skönt att få komma hem och krama alla igen och bara njuta av att vara med dom man tycker om! Bara lite jobbigt att jag kommer hem till -20 grader men det får gå!:)

Idag har det varit en LÅNG dag, jobbat hela dagen och barnen har varit så jäkla sura så det har varit måste diskussioner idag..haha hörde ni? ofta man kan ha en diskussion med en 11 månaders gammal bebis men jag försökte iaf:) och nu sitter jag barnvakt åt en annan familj som är ute och äter middag! fast det är egentligen bara skönt, det är så tyst och lugnt i detta huset! underbart..

Så nu vill jag veta hur det är med er?
Ni är lite dåliga på att kommentera så skulle bli jätte glad om ni skrev en liten kommentar:)

Ha det så bra och så ses vi snart i Sverige! åh vad underbart..kan inte förstå att jag sätter min fot på landvetter om 8 dagar, nästan lite pirrigt:)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi väntar på dig och det ska bli så mysigt när du kommer hem. Här ska kureras med mediciner,god mat, rent och fint hemma, sömn, mycket kärlek av dina nära och kära, ett besök hos frissan och ännu mer mys med mammsen så blir du som ny :D (ja, jag slänger väl in ett besök hos ginatricot också så du blir riktigt glad :)) Vi ses på landvetter om 8 dagar! Puss och kram

2010-01-14 @ 08:15:16
Postat av: Lisa

JIPPIIII!! Äntligen kommer du hem! Det ser jag fram emot :) då får du komma och dricka dig full med mig och Martin en dag ;)

2010-01-14 @ 16:57:54
URL: http://olausdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0