2010

Oj vilken kväll! Dagen började med jobb på förmiddagen och sen kom frida och hennes pojkvän och hämtade mig och sen åkte vi och hämtade upp sara! det va tänkt så att vi skulle laga mat ihop och dricka lite..men när vi stod på safeway och nästan hade tagit alla varor så hamnade vi vid disken med färdiglagad mat:) hihi! vi sa väl typ på skämt att ja men annars så köper vi bara färdig mat? och jaa det blev det, jätte god sallad och kyckling,ost och bröd och självklart champagne, vin och smirnoff:) jätte mysig middag! men sen började det bli lite bråttom, vi hade bokat taxi ca två timmar innan vi ville åka som skulle köra ner oss till tåget som vi skulle ta in till san francisco och där stod vi och väntade vid tjugo i tio på en taxi som aldrig dök upp:( så tåget missade vi! vi fick ta taxi hela vägen in till san francisci och det är väl inte superbilligt direkt men det va helt klart värt det! vi kom in till sf och gick in på klubben..vi mötte även upp tyskarna! klubben va rätt cool faktiskt och det va massa människor där! vi kom precis i lagom tid till tolvslaget..vi hann gå in och köpa oss en drink  och champange fick man så där stod vi allihopa på dansgolvet vid tolvslaget och firade in det nya året:) en skit rolig kväll..kan ju bara säga att man är inte super pigg idag! både jag och anna skulle jobba idag så det va bara att stiga upp vid 9 i morses efter 3 timmars sömn och dra på sig klänningen från igår..för vi åkte direkt till klubben så jag fick lämna alla mina saker hos frida! så jag kom hem hit idag lagom fräsch..haha va tvungen att hoppa in i duschen innan jag började jobba annars hade nog barnen inte mått så bra haha! har nog inte varit den bästa au pairen idag..jag la barnen för deras eftermiddagsnap och hoppades på att jag också skulle få mig en men så vart det inte..s tänkte nog att neeehee om hon va ute igår och hade kul så ska hon fan få idag..han skrek typ i 1 timme och vägrade sova..så vart det med det! vid sju när jag slutade jobba så la jag mig i soffan och sov två timmar och det va super skönt! nu sitter jag här ganska pigg iaf:) vill ju vara uppe tills ni vaknar där hemma så jag kan prata med er:)

hoppas att ni också hade en bra nyår där hemma och ni här i usa också såklart!
när klockan va tre här igår på eftermiddagen så stod jag här hemma och skrek gott nytt år och alla tyckte nog att jag va lite galen men va sjuttsinge det va ju egentligen då jag skulle ha firat in det nya året:) tänkte på er massor!

nu ska jag kolla på en film eller något...hörs i morgon och då kommer även lite bilder från igår!
tack för en super rolig nyår!:)

pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0