what is and what should never be?

en bra fråga det.

har funderat mycket det senaste..vet inte hur jag trivs här!
känner mig så tom..tror inte jag vet.

måste ta mig en ordentlig funderare på hur allt ska bli här..

vad gör ni idag?

idag blir det ikea för mig, blev inget igår. ska köpa mig massa mysiga doftljus och massa svenska matsaker! förlåt om detta är världens deprimerane inlägg men det är så det känns nu och då känns det skönt att kunna skriva om det!

hur är det med er?
miss you all! puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår att det känns svårt men det finns alltid en lösning bara man vill. Glöm inte det magiska ordet - kommunikation. Börja med att tala om hur du känner och jobba vidare på det. Jag litar på dig gumman och tänk på att detta är ditt år och du ska också må bra vet du. You are always on my mind.. Puss och kram

2009-09-15 @ 19:52:16
Postat av: Ida

Hjärtat<3 <3

Hur har du det där borta? E de tufft med barnen? E bebbarna snälla??

Tänker så på dig!

Du e verkligen duktig o stark som åker iväg så där....Puss <3

2009-09-15 @ 20:19:51
Postat av: Lisa Olausson

ryck upp dig! kan du inte söka en ny familj så kanske det känns bättre? vi får talas vid på skype när du lärt dig hur det fungerar ;) KRAM

2009-09-15 @ 22:05:31
URL: http://olausdottir.blogg.se/
Postat av: Hanna

Du är bland de starkaste personerana jag känner, du klarar detta! Vi kommer få ett br år och jag har en bra känsla för dig! Det är bara du som kan göra skillnad, men ta dig en funderare! Vi båda förtjänar att må bättre än vi gjort hittils! Jag finns alltid vid din sida, det vet du! Puss & Kram hela dagen! sänder en bamse kram till dig!

2009-09-16 @ 01:03:52
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Joysan

Usch vad jobbigt att känna sig deppig. Om jag var där skulle jag bli superdeppig av att ha familjen på andra sidan jorden och att bo i ett litet hus på ett ställe där man knappt känner någon. och dessutom nästan bara umgås med människor man även jobbar för. Dessutom kanske det är så att man målar upp en bild av hur man tror att livet som au pair ska bli och sen blir det inte riktigt så? jag vet inte hur det funkar men jag tror att jag kan sätta mig in i hur du känner, ivf lite grann. men vet du vad jag tycker att du ska göra? Skriv en lista på roliga saker som du vill göra nu när du är i USA och satsa på att genomföra dem :-). Det är ju ett once in a lifetime-moment och jag hoppas verkligen att du hittar "rätt" känsla :-)...Och att allt löser sig. Kram/Joysan

2009-09-16 @ 11:03:11
URL: http://joysan.blogg.se/
Postat av: emilie

love you darling kämpa du stark. gör de som känns rätt tror på dig. puss kram

2009-09-16 @ 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0