sovmorgon!:)

Har precis vaknat och ligger fortfarande i sängen, så skönt när man kan göra det och slipper springa upp med en gång! börjar inte jobba förräns om en timme!

igår jobbade jag hela dagen och på kvällen åkte jag en en stund till amelie, vi kikade på one tree hill och gossip girl!
idag är G hemma också för hon är sjuk så det blir att spendera dagen hemma!:( funderar på att baka något gottigt!

vad hittar ni på idag?

ha en underbar semestervecka mamma! det behöver du! njut!

åh är så sugen på att åka någonstans i helgen, behöver verkligen komma från huset på helgerna! men det får bli någon anna helg snart! några tips på vart man kan åka över en helg om man bor i San Francisco?

kommentera gärna om ni är inne och kikar!
Ha en bra dag, hörs ikväll!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Saknar dig kråkan känns faktikst lite tomt här utan dig. pussilipuss min lilla kråka:)

2009-09-22 @ 20:17:45
Postat av: Emma

Klart du ska baka!! Vi gjorde tigerkaka igår, gooott!! Annars är det ju fint med nåt kladdigt, typ kladdkaka. Mmmm nu vill jag också baka! Jag och ett gäng klasskompisar har tittat på nile city ikväll och käkat godis. Väldigt mysigt =) Ta hand om dig!!

2009-09-22 @ 22:46:17
URL: http://wihoo.blogg.se/
Postat av: isabelle

hej!! jag funderar på vad du ska göra med din semester? om du vill ha semester snart osv, ja måste typ ha 18 nov...hör av dig om du är sugen!

2009-09-22 @ 22:48:12
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/
Postat av: Emilie

gummsi hoppas du har en bra dag, va i målsryd så kunde inte gå in:( men hörs i morgon bitti/kväll så pratar vi mer om hur mitt besök gick å hur du haft de :)baka något alltid gott. pusspusss

2009-09-22 @ 22:57:14
URL: http://emiliedahlquist.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej, vad roligt du verkar ha det i SF. Jag flyttar dit som au-pair den 9 oktober =) Hur länge har du varit där? Du kanske kan lägga till mig som vän på facebook, om du har lust, Andrea Sällström!

Ha det bra,

2009-09-22 @ 23:21:15
Postat av: frida kjerrulf

hörde en låt på radion igår mariah carey - i wanna know what love is, hennes nya cover. tänkte på dig och gun då och såg en syn när vi sitter i bilen och sjunger den, som vi brukar göra :)saknar de

2009-09-23 @ 23:55:12
URL: http://kjerrulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0