SF och Ikea!

Hello!

Måndag morgon- alltid lika roligt, haha!

Helgen har varit bra, ifredags jobbade hela dagen och sen va jag så himla trött på kvällen så jag kröp upp is sängen med godis och cola och pratade en stund med sverigefolket och med hanna och sen somnade jag rätt fort kan jag lova, haha tog nog inte mer än någon sekund!

I lördags jobbade jag hela dagen men på kvällen så kunde jag äntligen få komma från barnen och huset en stund..jag träffade en jätte trevlig tysk, så jag och Amelie gick och käkade god thai mat och sen gick vi på bion sorority row och självklart så va det en skräckfilm så där satt väl jag med handen för ögonen ungefär 2/3 av filmen, haha!

igår så åkte jag och Amelie in till San Francisco, äntligen!
Vi mötte upp 3 andra tyskar och alla va jätte trevliga! vi gick runt hela dagen och kollade runt i affärer och sånt! det är ju så himla stort så vi hann inte med alls så mycket som vi hade velat, men man får helt enkelt åka in dit så ofta man kan för det är så mycket roligare i dom områdena är här där jag bor!

och nu är det som sagt måndag och nu sitter jag här med barnen! mina kläder har redan hunnit få dregel, snor och gud vet vad på kläderna! hoppas på att det blir Ikea idag:) känner att jag behöver åka dit idag, så man får lite hemmakänsla!

Nu sitter frida på planet mot NY:) hoppas flyget går bra!

tänker på er & saknar er väldigt mycket!
hörs ikväll! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0