sf helg!

Har varit en rolig helg. I fredags jobbade jag tills kl 19 och sen åkte jag och amelie till Anna i San Carlos och när vi började närma oss hennes adress så började vi kika runt omkring oss och såg bara stora paradis, fan vilka hus! och som sagt när vi kom fram till hennes hus så höll både jag och amelie på att svimma..herregud vilket hus! man kunde gå vilse i det, och hennes kommentar va: det är väl helt okej huset! haha jisses hade varit glad om jag hade fått bo i hennes hall, till och med den va superfin och enorm!

i lördags jobbade jag några timmar på morgonen och sen bar det av till SF! vi gick och strosade runt och kikade så mycket vi bara hann med och sen gick vi och åt middag på cheesecake facory, så himla gott där men man känner ju sig som en blåval eller nått när man går därifrån..va tvungen att knäppa upp byxorna för annars hade magen sprängts! sen fick vi för oss att gå på bio så det fick bli Love Happens..och den va ju helt underbart mysig den filmen, den borde ni gå på!

idag va det upp tidigt och gå på scavenger hunt inne i sf, au pair möte! det va 300 au pairer från hela San Francisco, haha vår grupp va väl kanske inte så jätte bra, haha men kul hade vi! nu är fötterna svullna och alldeles röda, nu är det dags att vila upp dom i veckan så dom mår bra tills nästa helg för då är det SF som gäller igen! är faktiskt en himla mysig stad, älskar att gå runt och strosa runt!

sitter och pratar med emile nu, så skönt att kunna prata med henne! saknar dig massor massor massor!
vill så gärna att du ska komma ner och jag hoppas att du kommer kunna det!

och i morgon åker mamma och dom till gran canaria, phuu hur ska jag kunna klara mig utan att prata med mammi på en vecka! hoppas ni får en härlig och rolig vecka..och se nu till att få en mysig födelsedag! haha va det 48 år du fyllde?

tänker på er där hemma, och saknar er mer än ni tror!
pusspuss














haha här signe kommer dina något liknande palmer, hittade dom idag:)




Kommer fler bilder i morgon men just nu är mina ögon så svullna så att jag knappt kan se någonting! haha fräscht!
I morgon är det One Tree Hill, wihooo:)

god natt usa och god morgon där hemma:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du har haft en bra helg. Jag tar med datorn så du kan få följa med till Kanarieöarna, vi kan ju inte låta bli att prata med varandra på en hel vecka, hur skulle det gå? Jag vet inte riktigt hur mycket jag fyller, det är någon som förvirrar mig hela tiden. Fina bilder men var är dina ögonbryn? ;D Puss och kram

2009-09-21 @ 14:00:35
Postat av: Rosmarie

Hej!

Vad kul att du trivs och att det funkar i familjen. Las Vegas är underbart se till att bo på ......en Egyptisk pyramid underbart ställe.Sköt om ´dig. Kramar från kalla Sverige.

2009-10-12 @ 11:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0