Palo Alto!

Nu är klockan hemskt mycket och jag borde sova, men gör jag det? haha nej.

Idag har det varit en lugn och skön dag! jag sov riktigt länge i morses vilket va behövligt!
Sen så åkte jag, anna och amelie till Stanford mall i Palo Alto..vi käkade lunch och sen gick vi och fixade våra ögonbryn..jag färgade mina, haha vilket jag absolut behövde..nu är dom lite väl mörka men va sjuttsinge det blir bättre snart, ska skrubba lite på dom i morgon:) sen kom Asja och Marina från stora staden..och dom älskade palo alto så det va kul! vi gick in en sväng på ikea också, låter kanske konstigt men jag känner mig hemma där och jag såg glögg och julmust, blev jätte glad för det! behöver inte fira jul utan det:) sen gick vi och shoppade lite till och tilslut hamnade vi självklart på cheesecake factory, det stället är bara för bra!

nu har jag kollat på premiäravsnittet av grey´s anatomy och gråtit som bara den, sorligt men väldigt bra avsnitt!
och i morgon är det one tree hill igen:) helt plötsligt har måndagar blivit bra!

just det ja, råkade köra mot gult ljus igår på väg hem från millbrae..INTE bra! det blixtrade till och förmodligen kommer jag få stora stora böter! herregud jag kunde ju inte ens stanna va ju över linjen när det blev gult och sen så blixtrade det till fort som fan! jaja jag får se om det kommer några böter, hoppas inte det! dom fina böterna är på 281 dollar och det har jag ingen lust med, har inte råd med det heller för den delen!

nu ska jag sova och drömma om något bra!
saknar er!

ha en sista superbra dag på cran canaria mamma!
och gummsi, vila så mycket du kan! tänker på dig!

god natt alla här i usa! och ha en mysig dag alla ni där hemma!
pussar och kramar


På stanford mall i Palo Alto








Ikea:) saknar ett ordentligt kök!




På Cheesecake Factory, mums:)



det blev crispy grilled cheese (vilket är så gott) det du mamma:) och sen blev det cheesecake, och jisses vad gott det är!




God natt! Hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Emma

NICE med cheesecake :) Ser att du har fått ögonbryn nu med haha! Saknar dig kusin!!

2009-09-28 @ 13:36:18
Postat av: emilie

åå ser mysigt ut gummsi , jag ssov en stund sen känndes de lite bättre :) hoppas vi hörs i morron, "långt hår du fått" fint :) pusskram

2009-09-28 @ 19:10:29
Postat av: frida

jag har också besökt cheesecake factory och det va banne mig något av de godaste jag ätit!:)

2009-09-28 @ 23:15:03
URL: http://kjerrulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0