New York here I come!

Idag är det Amelies födelsedag, grattis!:) inte för att hon förstår ett ord av vad jag skriver men men, haha!
Ikväll ska vi åka till Palo Alto och gå och käka middag någonstnas och sen hitta på nått kul!

åh vad jag saknar att sjunga har jag kommit på..gör alltid det hela tiden 24 timmar om dygnet tycker nog vissa:) och här har jag helt plötsligt slutat sjunga utan att jag har tänkt på det! undrar varför?

men iaf jag och amelie va på hillside mall idag och då hörde jag en sån himlans bra låt och det va då jag kom på det..att jag aldrig sjunger längre och det ska det ändras på..mår bra av det! kankse inte låter fantastiskt men det skiter jag i!:)

hur har ni det? vad hittar ni på?

åh vill åka och se mer av USA, är så nyfiken! vill åka överallt..frågan är bara vad man har tid med?

och vet ni vad? Idag har min värdmamma bokat flygbiljetter till oss till NY, ska bli så himla roligt! trodde aldrig jag skulle få åka till New York under mitt år men hoppsan vad fel jag hade:) och glad är jag för det!
Min värdmamma växte upp där och har en stor del av hennes familj där så det är därför vi åker dit, vi ska hälsa på alla men sjävlklart ska det shoppas och jag ska gå runt i timmar och kolla runt..men det får nog bli med en unge på magen, haha! tur att baby björn finns:)

och det bästa av allt är att Bella och Signe är i NY samtidigt som mig, åh vad det ska bli kul att se dom!

hoppas ni har det bra mamsen på Cran Canaria, tänker på dig!
och jag tänker på er alla andra också, ni finns alltid med mig varje dag!
saknar er massor.

nu måste jag jobba igen, hörs ikväll!
pusselipussen


älskade NY så ska bli skit kul att få åka dit igen!:)




Jag & Hanna på väg in till NY!






Kommentarer
Postat av: Emilie

Sjung på darling låter juvligt :) gud va kul hoppas du får se mycket i ny :) hihi talk later pusss

2009-09-24 @ 08:13:43
URL: http://emiliedahlquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0