Los Angeles!

Nu ska vi iväg till Palo Alto..ska bli kul att se! Dom har en stort köpcenter och där finns även Cheesecake factory, wihoo! så sen är det bara att åka iväg dit när som..så skönt att äntligen kunna få köra vart man vill!

ikväll bär det av till LA, kan inte beskriva så skönt det ska bli att få komma härifrån några dagar och fan va kul jag och gunsan ska ha!:) har en känsla av att jag inte kommer vilja åka tillbaka till SF efter detta men men!

Ha en underbar helg! det ska jag och gunsan ha iaf:)
pusspuss
saknar er! tack för alla fina kommentarer, blir så glad av det!




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh det låter så himla härligt!! Äventyr for the win. Hoppas på mer fina bilder :) Skolan är supernice, har vart galet mycket fest och nya roliga människor. Hoppas det kommer fortsätta så! Jag saknar dig!!

2009-09-08 @ 22:53:42
URL: http://wihoo.blogg.se/
Postat av: Emsan

Hej gumms! åhh låter underbart! hoppas på att få se lite bilder från när du va hos gun=) idag ska jag leka med krut... ska bli mysigt. ha en toppen dag! tänker på dig! pusskram

2009-09-10 @ 11:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0