keep on!

tack för alla fina kommentarer! ni är för goa!

igår va vi på Ikea och det kändes underbart, i två timmar kände jag mig som hemma..haha låter kanske lite knasigt men det va fakitskt så det kändes!

köpte lite små saker, mestadels massa doftljus:)

idag har jag jobbat 2 och en halv timme på morgonen och nu har jag varit ledig en stund, börjar jobba igen om 20 minuter och ikväll jobbar jag till kl 21 så det kommer bli en lååång kväll! hoppas jag får båda bebisarna att sova bara, dom har en sån fin tajming jämt..dom blir trötta exakt samtidigt och vill bli burna, not so easy med två armar bara! men det går förhoppningsvis bra!

har fått några frågor..jag åker med Culrural Care (www.culturalcare.se)

hehe och någon frågade om min kamera..glömde den hos en annan au pair så har den inte här just nu men det är en samsung och den är rosa:) kanske inte hjälper så mkt! fick den av min söta mamma innan jag åkte!:)

vet att det är korta och ganska dystra inlägg nu för tillfället men ska försöka gasga upp mig och tänka positivt! haha en rolig sak är ju den att mina ögonbryn inte existerar längre..mitt värdbarn frågade mig varför jag inte har några ögonbryn, haha tack! dom har blivit så ljusa så dom inte syns! får nog göra nått åt det, hihi.

grattis gun till din nya familj! kommer bli jätte bra!

nu ska jag äta lite lunch och sen är det dags att jobba igen!
hörs ikväll!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0