jobbig dag men jätte rolig kväll!

Heej!

nu har jag precis sprungit in genom dörren, haha kommer alltid inspringandes med värsta flåset..är ju så mörkt utanför så det går snabbt mellan bilen och dörren:) jag vet, jag är värsta mesen!

Dagen har varit både bra & dålig!
Barnen är fortfarande sjuka och hemska att ha och göra det just nu..iaf en utan av dom, har varit en lång dag!
men när jag äntligen fick sluta och va hur glad som helst så råkade jag tappa mina tårtor på golvet som jag hade hållt på med i flera timmar:( som tur va så åkte inte allt ur så det löste sig ändå, hoppas bara dom stelnar under natten haha annars blir det inga tårtor i morgon! hihi!

Anna, Amelie och jag åkte till San Mateo och käkade middag på ett jätte mysigt ställe, hur god mat som helst! typ som tapas mat:) och det älskar ju jag så det satt där det skulle!
sen åkte vi och bowlade, behöver jag säga att jag va sämst? tror inte det. haha!

I morgon är det upp och hoppa tidigt, jobbar till kl 13.30 i morgon och sen ska jag hoppa på barten in till SF!
Hoppas ni har en underbar helg!
Hörs i morgon! Glöm inte att jag tänker på er, alltid!

en är glad iaf:)




en glad tjeja:)




och en mindre glad kille..stackarn han mår inge bra!




Jag på restaurangen idag!




Amelie & Anna




och självklart en bild på bowlingmästarn själv:p




försökte lägga upp en video som jag har spelat in på kameran, någon som vet hur man lägger upp dom?

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: emilie

blir så glad när du haft det bra gummsi. kämpa på på dagarna och ha underbart på kvällarna. tänker på dig puss kram

2009-09-26 @ 10:31:08
Postat av: Johanna

Typiskt dig och tappa mat, jag minns när vi jobbade och du tappade nyponsoppan, haha! ;D Hoppas barnen mår bättre snart så de blir lite roligare. Ta hand om dig! Puss & Kram, alla på förskolan hälsar :)

2009-09-26 @ 12:20:01
Postat av: frida

snart ses vi hoppas jag:)

2009-09-26 @ 18:42:34
URL: http://kjerrulf.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! vad kul för dig! Faktum är att min flytt blivit uppsljuten så skulle precis skriva till dig och se om jag kunde komma upp på fredag till söndag??:) hoppas!! Kramar

2009-09-26 @ 20:05:05
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: cassandra

tänktr bara fråga hur de är att ta hand om små barn, under två? roligt? jibbigt? mysigt? ha det bra! :D

2009-09-26 @ 21:44:38
URL: http://cassandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0