Jobb och sen myspys!

Har ni haft en bra dag?

Jag har haft en bra dag, jobbade ju som sagt idag det är ju måndag:)
Det va G´s födelsedag idag så vi lagade mat ihop och sen fick hon öppna sina paket! så det va mysigt!

Sen åkte jag iväg en sväng till Amelie, vi kollade på One Tree Hill och Gossip Girl..alltid lika bra:)
Stackars Amelie, det ringde på hennes dörr idag och då visste hon att det va postgubben som kom med ett paket från hennes familj i Tyskland så hon blev så glad så hon sprang ner för trappan och då trillade hon, så hon har ett STORT blå svart märke på ryggen! men hon fick paket iaf:)

sen så åkte jag hem i det kalla vädret här, fy vad det har varit kallt idag..idag under promenaden med twinsen så va jag tvungen att ha en tjock tröja på mig! buu för det, vill ha tillbaka värmen nu tack!
det är så mysigt på kvällen att tända massa ljus, krypa upp i sängen och ta fram godispåsen och chokladen och sen sätta sig och kolla på propgram, på typ tv3 play! har precis kollat på ensam mamma söker, är ju jätte bra..tycker det verkar va jätte bra tjejer och killar med i år och killarna (vissa av dom iaf) ser ju riktigt bra ut så det ska bli kul att följa!

nu väntar jag på att emilie ska vakna så vi kan prata, men ögonen börjar svida lite nu! är trötter! så om jag inte är vaken när du vaknar:) haha det blev lite krångligt där, så hörs vi i morgon hoppas jag verkligen!

saknar alla idag väldigt mycket! vill krama er NU!
ni finns alltid med mig!
god natt, och ni där hemma hoppas jag får en fin dag!
pusspuss


jag och min fina vovvsing!



Kommentarer
Postat av: Annica Ignell

Hej Evelina!

Ursäkta mig men detta skulle jag gjort för länge sedan men jag har för lite tid och för mycket att göra! Hoppas att allt är bra "over there" och att du mår bra. Här är allt bra och vi saknar dig! Idag är en underbar höstdag med sol och härliga färger. Kramisar Annica Ignell

2009-09-29 @ 14:36:05
Postat av: Mamma

Äntligen tillbaka så jag kan kommentera dina inlägg igen. Vi har haft det jättebra. Skönt att höra att du mår bra och trivs. Riktigt kul att du äntligen får kolla på lite TV om kvällarna. Ha det så bra och puss och kram

2009-09-29 @ 21:46:23
Postat av: Emma

Tända ljus är en riktig hit alltså =) Flyttade igår och prio ett var att få upp massa ljus överallt! Riktigt mysigt faktiskt. Mmm gott och mysigt med choklad framför tvn med. Max är i köket och gör dumlekakor nu, så ikväll efter plugget ska vi också ha det lite mysigt! Har tenta på lördag så det är lite plugg att ta tag i först bara. Ta hand om dig kära kusin!!

2009-09-29 @ 21:51:16
Postat av: Anonym

Håller med Emma, fika, choklad o tända ljus är livet på en pinne :D

2009-09-30 @ 14:02:44
Postat av: Nina

Hur länge har du varit iväg nu? :)

2009-10-01 @ 06:10:25
URL: http://ninaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0