Its hot!

Idag har det varit en väldigt varm dag, eller som dom säger här gosh its hot!:)

Nu är jag så himlans hungrig, väntar på att Amalie ska komma vi ska käka tha mat och sen ska vi åka till Ana och kolla på film!

Idag har det väl inte hänt speciellt mycket..vi har legat på mattan i vardagsrummet som vanligt och busat! haha fan vilken variation jag har på mina dagar;)
sen så blev det för varmt för dom små liven så då blev det badet, och då mådde dom genast bättre! haha ne nu ska jag inte tråka ut er med massa barntjat!

hoppas ni har haft/får en mysig fredags kväll!
tänker på er!

pusspuss





och så här rolig är jag:) haha kul att någon skrattar åt mig!




nu är amalie här, måste gå!









Kommentarer
Postat av: Mamma

Söta bebisar, förbaskat snygg nanny!

2009-09-19 @ 11:49:59
Postat av: Ida

Jag håller med dig Linda!! :):)

Hoppas du har du bra Evven!

Tänker På dig!

Puss

2009-09-19 @ 22:17:43
Postat av: Hanna

Cry - A walk to remember gud vilken fin låt! hittade den precis på youtube!

2009-09-20 @ 19:37:04
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Emma

håller med lindis, galet gulliga ungar!! och så är ju du snygg såklart, du är ju släkt med mej så det är klart du är det hihi! :D mysigt att du träffar lite polare på kvällarna, låter som att ni hittar på massa kul! :) stor stor lång kram!

2009-09-21 @ 19:08:23
URL: http://wihoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0