haha, så det kan bli!

Idag har jag sett en del av SF..dock inte downtown som jag ville men det va inte så lätt med barnen så vi åkte till ett annat område..vi va uppe i ett "torn" och kollade på utsikten över San Francisco, va jätte fint! vi mötte upp en kompis till J och hennes bebis och vi strosade runt bland gatorna och kollade i små butiker och sen gick vi och åt lunch och sen fikade vi:) haha mycket ätande här! kommer väl rulla hemmåt om ett år!

sen råkade vi hamna i ett kvarter som kanske inte är så barnvänligt..massa uteliggare och konstiga gäng! och helt plötsligt såg vi massa polisbilar komma i full fart och slänger sig ut och skriker allt vad dom kan mot ett gäng killar: get down on your knees now! och dom slänger sig ner och ser kryllar det av poliser överallt, haha det va en upplevelse för sig och vi stod ungefär 20 meter bort och jag blev lite smått chockad! haha lite roligt ändå..inte roligt men ja ni förstår!

i morgon ska vi åka till någon marknad och kika, så vi får se vad morgondagen erbjuder:)
och jag ska till ett köpcenter en stund på morgonen..ska bli kul att äntligen få gå in på macy´s och forever 21!

dags att sova!
have a nice day!:) och god natt för mig!

















Kommentarer
Postat av: Mamma

Har inte så mycket att säga förutom att jag är tacksam för att jag inte behövde lösa ut dig ur finkan också. Det hade ju inte förvånat mig med tanke på din vanliga otur.. Vackra bilder och vacker nanny! Puss

2009-09-02 @ 14:06:45
Postat av: Jocke

Hej! Följer din blogg varje dag. Jätteroligt att läsa, börjar undra om du hinner med att sova någon gång, Hoppas du kommer iväg nu! du måste ju få lite egen tid med. Kram

2009-09-02 @ 20:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0