Grattis mamma!

Grattis min älskade mamma! hoppas du får en underbar dag! hoppas vi kan prata innan jag ska sova så jag får säga grattis ordentligt!

Idag har det varit en kämpig dag, barnen har varit sjuka och jätte tjuriga! vi har fått bära dom hela dagen så ryggen mår inte helt hundra! haha dom små tjockisarna väger en hel del efter 8 timmar:) hoppas dom mår bättre i morgon!

I morgon ska jag ge mig på att baka två stora tårtor till G´s kalas på lördag..haha hoppas det går bra! lägger ut bilder på dom i morgon!

har varit jätte dålig på att lägga ut bilder nu jag vet, ska ändra på det! men inge kul att ta kort på mig när jag är helt sunkig och barn som bara skriker! tar bilder när vi är lite gladare här:)

I morgon är det fredag och det innebär löning, härligt! i morgon ska nog jag, Anna och Amelie åka och bowla..ska bli roligt! har faktiskt bara gjort det en gång i mitt lilla liv så vi får se hur det går! kommer nog bli roligt iaf..

kom och tänka på en sak innan..har varit här i USA nu i 7 veckor, 6 veckor hos familjen i morgon!

vad ska ni hitta på i helgen?
nu ska jag sova, god morgon där hemma och god natt för mig!


Grattis mamma:) du är bäst!




Igår på Cheesecake Factory!

Jag & Anna



många skratt blev det...




Glöm inte att kommentera:) blir ju så glad då!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha en riktigt trevlig helg hjärtat!

Var rädd om dig!



Kraaaam <3

2009-09-25 @ 10:06:06
Postat av: Emilia

Du verkar ha det bra, Jag hoppas verkligen jag med får en familj snart så jag kan få komma iväg :)



Ja, lägg upp fler bilder, Blir så mycket roligare :D

2009-09-25 @ 11:13:06
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Linn

Hallå! Skönt att allt funkar bra. Inte kul när barnen är sjuka förstås. Men men, sånt som händer. Ta hand om dig! Puss

2009-09-25 @ 12:26:24
URL: http://kevlarsoulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0