good!

Hej!

Dagen började med jobb fram till kl 12.00 och sen mötte jag upp Anna och Amelie och sen åkte vi in till SF.

Har precis kommit hem och nu ligger jag nedkrupen i sängen men täcket ändå upp till öronen..är så kallt i mitt rum! San Francisco är verkligen en rolig stad, finns så mycket..man hinner inte med alls så mycket på en dag som man vill! Har varit en jätte rolig dag..vi va alla ganska trötta men vi hade kul ändå!

Vi gick runt och kollade i affärer, jag köpte ett par skor..visar i morgon! behövde verkligen ett par skor,tydligen så råkade jag missa det i min packning innan jag åkte så jag har typ bara 3 par skor varav ett par har gått sönder, haha!

sen kom vi på att vi ville gå på bio, så vi köpte goda våfflor och sen gick vi på bright star tror jag den hette, lite knepig film men den va helt okej!

i morgon ska jag äntligen få sova..ska bli så skönt! ska sova ända tills mina ögon vill öppna sig och det kommer inte vara tidgt kan jag lova! sen får vi se vad som händer i morgon, är riktigt sugen på en mysdag med film och annt mysigt men får se hur det blir, det är tydligen en konsert inne i golden gate park i morgon..det kan ju va väldigt kul det också:)

Nu ska jag sova, god natt!
Hoppas ni får en fin söndag ni där hemma:)
saknar er, som vanligt!


lite varm chocklad fick det bli, är ju så kallt här:p





tyckte han va lite snygger:)




på väg tillbaka till landsbygden igen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0