Funderingar?

hej på er!:)

nu är jag himla trött så det blir ett kort inlägg idag!

idag har det inte hänt så mycket, har jobbat hela dagen! sen åkte jag och amelie till san mateo en sväng och kikade runt lite, vi va båda väldigt trötta så det blev ingen lång stund! skyndade mig hem så jag hann prata med emmi, alltid lika härligt att prata med henne! saknar dig massor!

hoppas helgen blir rolig, i morgon blir det jobb och sen ska jag och amelie till en tjej i san carlos..ska laga mat och kolla på film! vad ska ni hitta på?

åh är så sugen på att åka iväg en helg snart..vill så gärna åka till santa barbra, har hört så mycket bra om det stället! och sen vill jag till LA igen och sen till San diego också..i morgon åker frida till hennes familj! good luck hoppas det går bra!

och snart åker min mammi till gran canaria..snacka om att jag är avis!
hoppas ni får en goer vecka med mycket sol och bad!

ne nu är det dags att krypa ner under täcket..är så jäkla kallt i mitt rum så det känns nästan som att det ska va vinter när man vaknar på morgonen men när man drar upp rullgardinen så är det strålande sol, hehe ja så är det att bo i CA:)

god morgon för er där hemma och god natt för oss i amerikat!
pusspuss

kommentera gärna och fråga om ni undrar något!


lägger in lite bilder från helgen! nu har jag fått tillbaka min kamera så nu kan jag börja ta bilder igen!


jag & amelie




ett gäng tyskar och jag, haha!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, det blev visst dubbla funderingar idag. Hoppas du får en kanonfin helg. Jag och Alex ska bara mysa och packa och så blir det bugg på söndag igen. Ha det bra och ta hand om dig, puss och kram.

2009-09-18 @ 11:08:44
Postat av: Emmis

Duuu är finast (L)

2009-09-18 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0