Climbing gym, haha kan ni tänka er?

Hej hopp!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen, är så trött! har pratat en lång stund med mammi och gummsi idag, va riktigt skönt! så härligt med röster som man känner igen! har självklart pratat med hanna också, men det gör vi varje dag så nu vet ni det:) hehe!

Idag åkte jag, min värdmamma och bebisarna till Berkley för att möta upp hennes vän, vi gick och strosade runt på gatorna och kikade lite!

och sen hör och häpna drog med mig till ett climbing gym..va faktiskt riktigt coolt! jag klättrade två gånger och båda gångerna klarade jag det utan att släppa taget, otroligt blev nästan chockad själv! tyckte det va väldigt roligt och kommer nog försöka hitta någon att klättra med så jag kan gå dit fler gånger:)

det trodde ni inte om mig va?

vad har ni hittat på idag? hur har ni det?

pusspuss


och det här är ju då lilla jag på en lång klättervägg..det ni:)







Gulleungarna på climbing gymet idag!





om ni inte har lyssnat på den här låten innan, gör det!





miss you all, as always!
good night!

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

shit, ser ju jätteläskigt ut :O

2009-09-12 @ 11:59:47
URL: http://ahallen.blogg.se/
Postat av: emilia

Du har alltid så fina bilder, vad är det för kamera du har ? :)

2009-09-12 @ 13:53:29
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: Mamma

Är denna starka, muskulösa, viga och kämparfyllda kvinna verkligen min dotter? Nu börjar du ju snart bli lika hurtig och sportfanatisk som du skrev i din ansökan att du är!:) Keep on climbing girl. Love you and miss you my little babe!

2009-09-12 @ 16:24:15
Postat av: Maria

gud vilka söta ungar!:D

2009-09-13 @ 00:58:20
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej hjärtat....Du är en riktig hurtbulle där borta ju!:) Du är duktig tycker jag! Hoppas allt är bra med dig och att du har det bra, o att barnen är snälla mot dig!!! Bebisarna är så söta.



Det är så kul att följa din blogg. Och du vet att jag är avis som får uppleva så mycket spännande.



Du låten var riktigt bra!!



Puss o var rädd om dig!

2009-09-13 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0