This is the start of something new!

kom idag på att jag sitter på andra sidan jordklotet, har nog inte riktigt förstått det förrän nu!

har idag pratat med mammi på skype och även mormor och morfar, blev helt chockad när det funkade..trodde inte dom skulle klara det:) duktigt gjort!

sen åkte jag och min värdmamma med tvillingarna till doktorn..dom skulle på sin 6 månaders kontroll! fy fan säger jag bara vad jobbigt det var att sitta med F i knät när hon fick sina tre sprutor, har aldrig hört någon skrika så!:( hon är alltid så glad och skrattar jämt så var lite ovamt att se henne sådan! dom va väldigt gnälliga hela kvällen och det var väldigt svårt att få dom att somna, men nu så! har också städat hela huset idag..såg förjävligt ut men nu så ser det lite bättre ut iaf, är inte så lätt i detta huset med saker ÖVERALLT!

skulle träffat linda idag men blev tyvärr inte så för ingen av oss hade bil idag, så vi ska ses på torsdag istället!

nu sitter jag här och pratar med gun på skype, haha det gör vi varje kväll..känns nästan som vi är på samma ställe!:)

i morgon ska jag och J in till SF med tvillingarna och möta upp en av hennes kompis, ska bli roligt! har inte sett SF än..är väldigt nyfiken på hur det ser ut! lägger ut bilder i morgon!:)

god natt allihopa! ha en bra dag där hemma, tänker på er! emma, hoppas din första skoldag gick bra! tack för alla fina kommentarer, fortsätt gärna blir så glad av det:)
pusselipuss






Den här låten är helt underbar! som sagt..this is the start of something new!





är tyvärr inte hemma men jag finns alltid här för dig och jag tänker på dig! glöm inte det! du betyder jätte mycket och jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig och jag är så stolt över dig. Jag har förstått för länge sen hur lång borta du är men tjugofemöringen brukar ju ta lite längre tid för dig (skojar bara) Mormor och morfar fixade skypen då förstår jag. De är inte så mossiga som du trodde.

Skönt att ni har kontakt med varandra, du är ju deras gullegris vet du. Keep up the good work and enjoy your day in SF. Puss

2009-09-01 @ 09:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0