äntligen fått köra!

Har kört bil för första gången här idag, haha började självklart med att köra fel men det är ju mig vi pratar om så det var ju självfallet!:)

idag har jag,J och twinsen varit över i marin county..vi skulle möta upp några av hennes kompisar där så vi åkte tidigt i morses, och äntligen fick jag se Golden Gate bron, va självklart fint och roligt att få se! vi hikade i ett par timmar och sen käkade vi lunch på ett väldigt gott ställe! sen va det hem och göra sig lite i ordning för att sedan träffa Linda, en jätte mysig tjej! jag körde ju som sagt lite fel i början men det löste sig, vi åkte runt lite och kikade och gick sedan och åt på tacobell (va inte det godaste men nu har man provat det iaf) sen åkte vi hem till hennes hus, så jäka fint och stort och underbart hus..är så avundsjuk! känns som man bor i en tändsticksask om man jämför hennes hus med mitt, haha! är jätte glad för att jag har träffat henne..känns skönt att ha någon som vet hur man känner och som är i samma situation som en själv!

I morgon är det dags för LA=) wihoo! ska bli så kul och jag har saknat min gun som bara den!

vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga men ska försöka hinna med ett inlägg under helgen!
ha en jätte mysig helg så hörs vi! tänker på er jätte mycket!
pusspuss


Golden Gate bron




Vår hike, rätt nice utsikt




Jag & F








och så här trötta va vissa efter denna dag...hehe:)








Jag & Linda




Nu ska jag sova, blir en lång dag i morgon!
saknar er!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej hjärtat. Det är så kul att följa din blogg. Vad spännande att få uppleva så mycket. Verkligen söta barn och en söt och duktig barnflicka har dom. Tänker på dig! Kram Kram

2009-09-04 @ 09:59:15
Postat av: Mamma

Åh vad det är fint. Jag är så himla glad att du har fått chansen att se allt detta fina (och så otroligt avundsjuk) Hoppas du får en underbar helg i LA och hälsa Gunsan från mig. Puss och kram

2009-09-04 @ 11:44:16
Postat av: Emma

Galet fina bilder. Jag vill också! Fast östersund är en rätt snygg stad den med. Skypa snart tycker jag!! Efter helgen kanske. Ha så jättemysigt och hälsa hanna!

2009-09-04 @ 18:26:16
URL: http://wihoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0