Stora staden!:)

Hej allesammans!:)

NU funkar internet igen, tack för det! man känner sig så konstig om man inte har tillgång till internet, konstigt men så är det.

dagen har varit bra, vaknade runt kl 5.30 när lillplutten började sjunga för mig, hon är för rolig det första hon gör på morgonen när hon vaknar är att sjunga..kanske inte det roligaste att höra när man är trött som bara den!:) vi började dagen som alla andra, frukost, blöjbyte och sätta på kläder sen gav vi oss iväg ut för att kika runt lite..vi hann inte se så jätte mycket för vi är på californien tid så klockan va ju redan 3 på eftermiddagen när vi kom iväg..dom visa mig runt i området..vi gick till central park, ett cafe och runt lite på upper east side. Sen på vägen tillbaka stannade vi till där dom har filmat gossip girl lite grann, turistigt men kul att se:) hade ju gärna sett när dom filmar men det är inte nu tyvärr så det kan jag glömma, haha!

Åh i morgon ska jag träffa bella och signe, längtar jätte mycket!

Nu ligger alla och sover och jag ska väl göra det också snart hoppas jag, för det är en liten tjeja som vaknar upp om några timmar som kommer sjunga för mig runt klockan 6 och då är det bäst för mig att vara "pigg"!

Saknar er alla på förskolan, tänker på er jätte mycket! hoppas ni har plats för mig när jag kommer tillbaka:)

God natt och god morgon allihopa!:)

Min familj och mina vänner, ni betyder mest, är så tacksam för att ni finns i mitt liv!<3

S, jag och F











har fler bilder, men dom går inte ladda upp nu! gör det i morgon bitti!

Miss you!




Kommentarer
Postat av: Din älskade syster nathalie:)

Hej kråkan!

Hoppas allt är bra med dig och du hade det kul när du var iväg:). Saknar dig mycket min lilla kråkis. Vi måste prata på msn snart. pusspusspussspuss<3333

2009-10-22 @ 15:11:59
Postat av: Lisa Olausson

Heja vad trevligt du verkar ha det :) kram!

2009-10-22 @ 19:11:21
URL: http://olausdottir.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman hoppas du har det alldeles underbart in The Big Apple. Kul att du trivs i ditt tillfälliga boende och att the landlady is nice. Ha så kul men "be careful out there" Puss

2009-10-23 @ 19:47:40
Postat av: Emma

Feta bilder Evelina!!!

Åååh, lite NY hade suttit fint alltså. Här är det mest tentor och högskoleprov i mitt lilla huvud. Får inte plats med så mycket mer haha. Är så glad för din skull som får lite nice storstad!!!

2009-10-23 @ 22:10:41
URL: http://wihoo.blogg.se/
Postat av: RESESNACK.

Vilken söt bild och jag måste säga att din blogg är jättefin! :D

2009-10-25 @ 13:15:58
URL: http://www.res.se/blogg/resesnack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0