Starkare, oh ja!

Har varit här i USA i över 2 månader nu och jag känner redan hur jag har blivit starkare som person! Är jätte glad för att jag bestämde mig för att åka hit! det går upp och ner hela tiden, ena dagen kan man börja lipa av ingenting och andra dagen kan man vara jätte glad! men saknaden finns alltid där. men vet att jag kommer vara så stolt över mig själv när detta året är genomfört och jag kommer att få med mig så mycket av detta, det är jag säker på!

Skulle skrivit ett inlägg igår men blev inte så..haha jag gick in på mitt rum efter det att jag hade slutat jobba och satte på en film runt klockan åtta och råkade ju då somna och vaknade igen halv ett på natten..ja man är väldigt trött iaf det är ett som är säkert! men i morgon är det  helg, så underbart! Då ska jag banne mig inte vara trött:)

mormor och morfar är och hälsar på mamma och jag har kunnat prata med dom, jätte roligt! saknar er massor!
och min vovve är så fin! gammal men så himla söt:)

Ska försöka planera in en resa till Las Vegas snart, vill inte vänta längre på att få åka dit, vill åka NU! ska kolla på hotell som kan vara bra, någon som har tips på hotell i Las Vegas som är bra?

Här börjar det bli kallt som bara den..är dags att köpa sig en mysig jacka! vet att ni har det jätte kallt hemma men man har redan blivit bortskämd med vädret här så tycker faktiskt det är superkallt här nu:) hihi!

Veckan har gått så himla fort..dagarna har bara försvunnit, skönt det för då blir det helg fort! vi har inte gjort några speciella planer för helgen..vi tar den som den kommer:) blir väl en del shopping, bio och kanske fotboll..hade varit jätte kul att se en match! och snacka om att få se snyggingar..hoppas jag iaf:)

Sovdags igen!


Så här såg gulleungarna ut idag!














Är så tacksam för min familj och mina vänner, ville bara att ni skulle veta det! utan er hade detta aldrig gått!
<3

Har även hört den underbara nyheten att Mathilda och Jerker ska bli föräldrar, är jätte glad för eran skull! Grattis, ni kommer bli underbara föräldrar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga ungar, fina bilder. Ja, förändras det gör man verkligen när man åker bort ensam så länge. Stark har du alltid varit men det är kanske nu som först som du prövas på riktigt. Njut av livet och ta vara på varje tillfälle, det är det som gäller nu. Hoppas du får en fin helg. Vi får prata mer på datorn. Puss och Kram (saknar dig helt otroligt men du får inte komma hem än på länge, mamma kommer som ett första aprilskämt det vet du)

2009-10-09 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0