snart helg igen:)

Hej allihopa!

Börjar kl 11.30 idag så jag ligger fortfarande i sängen..vill inte gå upp! så skönt att ligga inne på sitt rum och höra barnen skrika och så behöver man inte tänka på det:) någon annans problem att lösa hihi:)

Snart helg igen och det känns underbart skönt! bara 5 dagar tills vi åker till NY också, och jag får träffa bella och signe! nu sitter dom på planet mot NY och bella är nog lagom nervös, haha! hoppas flygresan går bra för er!

Vill verkligen prata lite svenska snart, pratar enbart engleska här nere..umgås mest med tyskar och dom pratar jag ju engelska med förstås och självklart med värfamiljen så det blir inte mkt svenska tyvärr! vet att denna tiden ska gå ut på att man ska prata mestadels engelska men hade varit skönt att umgås med några svenskar som man kan prata svenska med:) nu krånglade jag till det men jag tror ni förstår min poäng hehe!

Måste ta tag i mina credits, någon som har tips på vad man kan göra? vill inte sitta i ett klassrum och plugga vill hitta på roliga saker..någon som vet vad man kan göra i närheten av SF?

Ne nu måste jag tvinga mig själv upp ur sängen och hoppa in i duschen! så man inte skrämmer folk:)
Hoppas ni får en fin dag, och god natt där hemma:)

Ni är underbara utan er så hade jag redan varit hemma!







Kommentarer
Postat av: Johanna

Det har snöat här hemma hela förmiddagen, jätte mysigt, det är dock svin kallt ute.



Det låter som att du har det bra iaf, och jag hoppas du får det jätte bra i NY!



Ta hand om dig! Puss & kram

2009-10-16 @ 15:16:29
Postat av: Emma

hey you!

låter askul, goa ni är som hittar på så mycket kul =) det har vart fest och massa kompishäng hela veckan häruppe, så idag har jag och max haft en chillidilldag, vi har bakat en kaka, tvättat och städat och typ tittat på film. sjukt skönt att ha tid med det =) hur länge ska ni vara i new york? jag är AVIS!!! saknar dig, kram!

2009-10-18 @ 18:11:18
URL: http://wihoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0