så va måndagen gjord!

Gör ett kort och snabbt inlägg idag! Är trött och behöver sova!

I söndags va vi nere i Palo Alto en sväng, vi va på Stanford mall och kikade lite! sen åkte vi till Ikea och det är ju alltid trevligt med ett besök där, köpte lite smått och gott!

Idag har det ju då inte hänt så mycket, har väl varit ganska tråkigt om jag ska va ärlig, barnen har blivit sjuka igen! så trött på skrikande barn, hosta och snor, dom snorar ner en med en gång! inte så trevligt:) hoppas dom är friska nästa vecka när vi åker till New York! åh vad jag längtar ska bli jätte kul!

Så mycket saker som man gör här nere som man aldrig skulle göra hemma, är rätt häftigt faktiskt! man träffar nya människor hela tiden och det är jätte kul! bara det att man är själv i ett land som man aldrig varit i innan och man klarar det galant:) man har ingen som man kan gå till som kan hjälpa en, man får helt enkelt fixa det själv! självklart kan man få hjälp om man behöver det men det är inte samma sak som att ha familj och vänner nära som alltid finns där! tror det är bra för alla att komma hemifrån och prova på hur det verkligen är att klara sig själv! fasiken va bra det kommer kännas när man har gått igenom detta året! och jag ska banne mig ta vara på mitt år och ha så kul som möjligt! vill göra och se så mycket!

Hoppas på att träffa lite nya människor den här veckan, vore roligt!:)

Miss you all! Utan er skulle jag inte klara detta!

Hörs i morgon!
Ha en bra en:)


Stanford mall










Har även pratat lite med min vän krut idag!
hittade en jätte söt bild på henne på datorn:) hon kommer bli galen på mig men tycker hon är så söt så det får det va värt:)




simglasögonen är ju bara för bra, haha!:)

pratade en snabbis med emilie idag, hoppas det gick bra idag! tänker på dig och saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint kort på Krut. Alexander kände igen sina simglasögon...

Hoppas du sover gott så hörs vi när du vaknar. Puss

2009-10-13 @ 15:30:05
Postat av: Frida

Hämnden är ljuuuuuuv gunhild, glöm inte det! vänta du bara:)

2009-10-13 @ 19:57:57
URL: http://kjerrulf.blogg.se/
Postat av: maaalin

hej halå (: undra hur du har fått dom "svarta ramarna" runt din bild och inlägg/headern typ, om du förstår? (:

2009-10-14 @ 18:03:30
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0