Så va helgen slut..

Ja då har denna helgen också gått, jisses så fort dom två dagarna går! men kul har vi haft:)

I lördags så va det upp med tuppen, hämtade upp tjejerna och sen åkte vi iväg till Santa Cruise..inte en enda gång körde jag fel, det ni:) Om man jämför med Venice beach så va det väl inte fantastiskt men det va helt okej, det va mysig strand och ett litet nöjesfält och massa småbutiker! vi låg först på stranden och bara njöt av solen sen så gick vi runt och kikade på folk och i butikerna! jätte mysigt!

sen åkte vi in till downtown..haha det va inte stort! men vi gick runt och kikade där också en stund! och självklart så åt vi väldigt mycket under dagen också men det behöver jag ju inte skriva om för ni som känner mig vet hur jag är:) det har dom lärt sig nu tyskarna:) sen åkte vi hem till Anna och kollade på What Happens in Vegas, har sett den innan men jag skrattade lika mycket den här gången, den filmen är bra den! Blev inte speciellt mycket sömn i går, såg ut som ett monster i morses:) men va sjutsinge det får man bjuda på!

Efter att jag slutade jobba idag så mötte jag upp tjejerna och vi åkte in till San Francisco..alltid lika kul! Shoppade lite saker idag, bla en mössa haha trodde aldrig jag skulle behöva det i CA? men tydligen. Självklart hamnade vi på Cheesecake Factory..ja vad ska jag säga? man tröttnar aldrig!

Nu ligger jag nedkrypen i sängen och är jätte trött! har varit en jätte rolig helg men trött blir man:)

Tänker på er!
Puss och god natt! och god morgon på er där hemma!:) ha en fin dag!


Cafe i Santa Cruise




Haha fråga inte mig vad jag gör..har ingen aning!



Beachboard Santa Cruise












Så här började min söndags morgon! Idag va det rätt lugnt och skönt, äntligen börjar dom må bra igen! och titta ett leende från lillkillen, inte dåligt det!:)




Va som sagt ganska trött och såg inte speciellt rolig ut så gjorde bilden svart vit! kändes som en bra ide:)




Sen bar det av till SF!




funderar på att byta stil? haha eller inte.




smarta som vi va så gick vi ner och satte oss i en soffa under tiden som vi väntade på ett bord på Chessecake Factory!




:) Dom har redan slängt fram massor av julsaker!






Utsikt från Cheesecake Factory!






Önskar ni vore här och upplevde allt detta med mig!










Kommentarer
Postat av: Emilie

jätte fina bilder blir så glad när du lagt upp nytt:)så kul att läsa saknar dig puss kram

2009-10-05 @ 10:02:05
Postat av: Mamma

Å vad det ser härligt ut. Jag ser fram emot att få se SF och gå på cheescake Factory. Det verkar vara så himla fint. Härliga bilder och du är lika beauty som vanligt (lite solbränd eller :) Puss och kram

2009-10-05 @ 16:13:27
Postat av: Hanna

ser roligt ut. skönt att du har det bra!!! vi måste prata på skype snart! snart ses vi också... tre fyra veckor bara!:) puss

2009-10-05 @ 16:20:28
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Krut

Är va härligt och va fin den sista bilden på dig var:)

2009-10-05 @ 22:53:31
URL: http://kjerrulf.blogg.se/
Postat av: Gunvald

Är impad av dig gunhild!!

2009-10-05 @ 23:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0