the weekend!:)

Har kommit på att jag trivs här, saknar alla väldigt mycket och jag önskar ni vore här men ni ska veta hur skönt det är här..man kan gå i linne på dagen och på kvällen räcker det med en kofta? är inte det helt underbart i oktober? tycker jag..jag är ingen vinter människa jag gillar inte snö och kyla så jag trivs så himla bra med vädret här, önskar jag kunde ta med mig det hem till sverige, då skulle det vara perfekt!
amerikanarna är så konstiga på många sätt, ibland blir man så arg att man inte vet vart man ska ta vägen, tex när man kör bil..dom är inte kloka, dom kan inte köra överhuvudtaget..man kan  tro att det är 5 åringar som sitter bakom ratten men nej det är fullt vuxna människor och det kan man inte tro! sverige är himlans bra, förutom att vi inte har det californiska vädret, hihi!

I fredags va det en lång jobbdag..men den tog slut tillslut och jag kunde äntligen känna att det va helg! jag åkte till frida i menlo park, super go tjej! och vet ni vad? hon hade köpt en stor påse med godis till mig, jätte gulligt! blev väldans glad:) vi åkte till redwood city och mötte upp tyskarna för att gå på bio, denna gången blev det the stepfather..en skräckis, jag lyfte från stolen ett antal gånger, haha!

Idag skulle jag ha träffat frida i palo alto men det blev tyvärr inte så:( hon hade fått ögoninfektion stackarn så det blev att åka till doktorn för henne, hoppas det blir bättre snart! shoppade i några timmar på stanford mall, hittade dock inga skor så jag lär frysa ihjäl i NY! sen mötte jag upp tjejerna och vi åkte och bowlade..är ju inte världsbäst men det är kul iaf, det är det viktigaste!:)

I morgon ska jag jobba i några timmar på morgonen och sen ska vi till ett mall ca en halvtimme härifrån med massa outlets så jag hoppas det finns massa fina saker:)

Nu är det sovdags, blir en lång dag i morgon men den kommer bli rolig:) det känner jag på mig!
Ha en bra dag där hemma, tänker på er!
och god natt på er här i usa:)

i fredags va det dags för att bli helgrena:) haha ser ni frisyren på S? haha han ser ut som en liten gubbe:) och F har tuppkam..



stanford mall










sen blev det inget cheesecake factory:( ledsen blev jag men bowling blev det istället!




Här har ni en underbar låt som absolut är värd att lyssna på!
Aaron D - In Your Eyes





Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, det är bra att du trivs i Kalifornien och du får gärna ta med dig vädret hit när du kommer hem. Jag vet att det är andra saker som är jobbiga men bit ihop så ska du se att det ordnar sig snart. Tänker på dig alltid, puss och kram

2009-10-18 @ 11:33:38
Postat av: emilie

hej darling

haft fullt upp denna helgen, saknar dig masssa

Hoppas på att prata i morgon

pusskram Emilie

2009-10-18 @ 16:09:20
URL: http://emiliedahlquist.blogg.se/
Postat av: Victoria

heyy... ser ut som att du hare rätt bra :) Nice

Hoppas du trivs å så :)

2009-11-04 @ 07:39:45
URL: http://victoria---h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0