I morgon är det dags!:) wihoo!

I morgon bär det av till NY! är underbart glad!:)
Ska äntligen få träffa Isabel och Signe, ska bli så himlans kul!

Dagen har varit hemsk..barnen har varit utttråkade och jag har varit tvungen att packa hela dagen..inte så kul för dom! men nu är det mesta packat så nu ska vi bara få med oss allt i morgon till flygplatsen:) jisses vad grejer det ska med när man reser med barn, helt sjukt!

Du behöver inte oroa dig mormor, jag ska va försiktig! det är jag alltid!
Saknar er massor, och lille gosungen såklart!

Saknar er alla andra också, tänker på er!
Ska ta massa kort i NY så ni känner att ni är med mig:)

Nu är det dags att sova omedelbart, ska upp snart!
God natt alla här i närheten och ni där hemma hoppas ni får en underbar dag!

Bye bye Californien och hello NY:) hihi!
ska försöka hinna blogga lite men vet inte alls hur det är med internet där jag ska bo så får se helt enkelt, men det finns ju alltid Starbucks!:)

härliga NY!





jag & sofia i NY



jag & gunsan i NY




Haha det roliga är att jag inte packade för vintertider så jag har bara ballerina skor, så det lär frysas om fötterna, får ta mig en shoppingrunda på onsdag så jag hittar lite varmare skor, har iaf packat ner mössan och vantarna:) så lite förberedd är jag!

Saknar er så!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får det härligt men den första prioriteringen är som sagt var ett par varma skor. Blir inte jätteglad när jag ser dig framför mig trippandes omkring i ballerinaskor mitt i höstrusket i NY, so please.. var inte så himla kräsen utan hitta dig ett par dojjor snabbt! Puss

2009-10-20 @ 09:15:34
Postat av: Ida

Hej hjärtat! Hoppas du mår bra! ha de så underbart kul i NY! Var rädd om Dig! Kraaaam <3

2009-10-20 @ 11:11:33
Postat av: Maria

Ha det så underbart i NY :D Kramar

2009-10-20 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0