Fredagsmys!

Äntligen fredag!:) wihoo!

Idag har vi fixat med massa saker, vi har städat, tvättat, gått igenom alla barnens kläder och massa såna tråkiga saker men som man måste göra! haha vi har självklart tagit hand om barnen också:)

ska jobba i några timmar till och sen är det fredagsmys som gäller. jag, amelie och anna ska ut och käka och sen gå på bio eller nått sånt! barnen sover nu så passar på att skriva, svårt att hinna göra det under dagen annars!

Mår äntligen lite bättre, min feber är borta nu så det är bara förskylningen som ska försvinna!
I morgon bär det av till Santa Cruise, ska bli jätte kul! jag ska ta massa bilder där så ni får se hur det ser ut:)

måste rusa, dom små liven har vaknat!

Hoppas ni där hemma sover gott nu och att ni har haft en mysig fredagskväll! Miss you all!
Pusspuss


här har ni en tjeja som är underbar, man kan nog inte hitta ett gladare barn..hon är för goer!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej,



Hoppas du får en riktigt bra helg. Här är det sånt höst rusk, storm o regn.

Kram På dig! mailar några bilder på en glading till ;)

2009-10-03 @ 16:40:46
Postat av: Hanna

Tack, är lite nervös....!:)

2009-10-03 @ 17:43:46
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Lisa Olausson

kraaaaaaaaaaam

2009-10-03 @ 20:21:53
URL: http://olausdottir.blogg.se/
Postat av: isabelle

hej!!

hade mer än gärna träffat dig inne i SF imorgon men jag måste jobba en stund på eftermiddagen så de blir för stressigt ;S

2009-10-03 @ 22:15:36
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0