Fredag!:)

Nu va det fredag igen:) härligt!
Hoppas ni har haft en myspys fredag där hemma med idol och sånt, tråkigt att jag inte kan se idol men jag överlever nog!:)

Har varit ledig två timmar nu på eftermiddagen så passade på att ta en liten nap, va hur skönt som helst! nu är jag pigger igen!:)
börjar jobba igen om 20 min och jobbar fram till kl sju och sen blir det att möta upp tjejerna och gå och käka och sen ska vi på bio, idag blir det couples retreats..ska bli kul! haha har aldrig i mitt liv varit på så många bio som jag är nu..vi går på bio nästan varje vecka!

Alla au pairer som kommer till sina familjer idag, lycka till:) hoppas familjerna är bra och snälla mot er:)

Hörs senare!
Sov got där hemma, och ha en mysig fredagskväll alla som är i Amerikat:)

Krut, hoppas tatueringen bli superfin! och att det inte gjorde allt för ont!

Miss you all!

Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon, vi hade en mysig idolkväll igår. Nu är det 10 kvar och jag har prickat in de sista tre som vanligt. Återstår att se om jag får rätt i år igen.. Hoppas du hade mysigt och att du såg en bra film. Nu går tiden fort tills du åker till NY och sedan LA. Här händer det grejer! Saknar dig som alltid. You´re simply the Best! Puss och kram

2009-10-10 @ 08:43:28
Postat av: Hanna

Såg precis att du ringt på skype! var här men hörde inte, höll på att göra mig iordning! typiskt... hoppas du har en bra dag!:) puss

2009-10-10 @ 20:01:03
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0