What´s love got to do with it?

Det har varit två långa dagar, har jobbat HELA dagarna! Vi har fixat hemma, jag har gått på promenader med bebisarna, städat och massa sånt som inte är speciellt roligt! längtar till helgen:) det är verkligen dom jag lever för här nere!

Hur har er dag varit? vill veta vad ni har för er!:)

Har precis kollat på one tree hill och sista avsnittet av svenska hollywood fruar, lite tråkigt att det är slut. helt sinnesjukt men kan inte låta bli att kolla:) hihi

Sitter och funderar på vart jag ska åka under mitt år och vart jag ska åka någonstans under min sista månad! Har funderat på Hawai..men är lite osäker! vi får se helt enkelt!
men känns ändå som att man måste ta tag i detta nu och börja planera så man hinner med allt man vill göra och se! någon som har några tips på ställen som är bra i CA?

Dagarna rullar på och jag känner mig väldigt kluven när det gäller vissa saker, måste verkligen ta tag i det!
Men nu ser jag fram emot NY jätte mycket, bara två veckor kvar och det bästa är att Bella och Signe kommer vara i NY samtidigt som mig och jag kommer ha mycket ledig tid så vi kan hitta på roliga saker! är jätte glad för att jag har fått chansen att åka dit igen, trodde inte jag skulle få göra det under mitt år här! Skitkul ska det bli!

På tal om skit så har jag ju då lyckats bli nedskiten också, va inte det mysigaste jag varit med om men sånt som händer när man tar hand om barn, haha! då kan man bocka av det på listan också!

Vill att folk hemifrån ska komma hit och hälsa på, saknar er så!
vill krama er!

Nu är det dags att sova!
God natt & God morgon:)


en liten tjeja som snart kan krypa!




en trött liten kille som sover mycket på dagen!




och nu säger jag och F god natt, hon sover visserligen redan men ändå:)





Underbar låt detta!





Tina Turner är fantastisk! Har ni sett filmen om henne och Ike Turner?
Om inte, gör det!

en låt som verkligen får en att rysa, hon är bara så bra helt enkelt.





kommentera gärna:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud så söta bilder!! Igår snöade det massa här , så jag och max hade snöbollskrig. Jag vann!!! Sen när vi kom in hade kanelbullarna svalnat lite så det var perfekt att ta bullar och kall mjölk. Mysigare än så blir det nog inte! Snacakde med en klasskompis idag som bilat runt i USA i 6 veckor. Han gjorde av med 55 papp :O Så mycket lyckas jag nog inte spara ihop.. Men jag lever tokfattigt och hoppas jag kan hälsa på dig!!!

2009-10-07 @ 16:40:05
URL: http://wihoo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja den är fin, den låten har alltid fått mig att gråta, vet inte varför... vi sjöng den i skolan när vi var små och ja var alltid nära att gråta då också! den väcker många minnen om hur fort tiden går och att vi faktiskt börjar bli vuxna, massa saker händer just nu som faktiskt påminner om det! vi måste prata på skype snart! puss

2009-10-08 @ 17:45:47
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Berit

Hej Evelina! Har förstått att det är både upp och ner för dej. Starkt av dej att inte bara kasta in handduken och åka hem vilket hade varit enkelt och som så många andra gör. När året i "Amerikat" är slut så har du vuxit i så många avseenden. Stå på dej bara.



Gott att du trivs med barnen. Du fattar själv att du betyder mycket för dom. Hoppas föräldrarna ser ditt arbete!!!



Vad gäller Tina Turner har jag sett henne live 4 gånger. Hon är outstanding!



Var rädd om dig.



/Berit



2009-10-16 @ 00:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0