Hello på er!:)

Hello!

Nu är det lördag kväll och jag har precis kommit hem från SF..har varit en rolig dag! vi har shoppat, kikat på folk, skrattat, ätit på cheesecake factory (fick vänta 2 timmar på ett bord)..dagen har bara försvunnit i ett svep! önskar helgen vore längre men men inget jag kan ändra på:)

Igår åkte vi till Palo Alto och käkade på en restaurang som såg jätte fin och bra ut men maten va hemsk, vi ska aldrig göra om det misstaget igen och byta ut chessecake factory mot något annat, haha! sen gick vi och såg couples reatreat, hur rolig och bra som helst! Se den om ni inte redan har gjort det..jisses har nog inte skrattat så mycket på länge, hela biosalongen satt och skrattade hela tiden:)

I morgon ska jag jobba några timmar på förmiddagen och sen åker vi nog ner till Palo Alto..myspysigt ställe!
Ska nog in en sväng på Ikea och sen åker vi nog till Stanford mall..kommer ta många helger för att gå igenom det köpcentret..så himla stort!

Vad har ni haft för er i helgen?
hoppas ni har haft det bra iaf!

Saknar er otroligt mycket!


jag, anna, julia & amelie i Palo alto på restaurangen igår!




Palo Alto (syns inte jätte bra men det är jätte fint där på kvällen)




Och så här såg lilla jag ut idag!




Finer låt!





Måste sova nu! God natt och God morgon på er!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, ja det var en riktigt bra låt, blev nästan lite "lipig". Saknar dig x-tra mycket på söndagar har jag märkt. Man har väl lite mer tid att känna efter då kanske. Det går upp och ner och så är det ju i livet. Tiden går fort i alla fall och du har massor av saker som du ska hinna med och det är härligt. Vi hörs snart, sköt om dig!

(det är bra om du går igenom hela Stanford mall innan jag kommer för du vet ju hur dålig jag är på att shoppa!:)

2009-10-11 @ 16:45:51
Postat av: Frida

Jag är här nu Evelina!! :)Jag var på Stanford mall igår med familjen :) Vi måste ses snart!

2009-10-11 @ 17:41:22
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad mysigt det såg ut =)

Får ta och se den där filmen, mysigt!

Jag kom nyss hem från uppsala, morfar fyllde 70 förra veckan och hans släkt hade kalas nu i lördags. Var supermysigt att träffa familjen, har ju inte sett dem på en och en halv månad!

Blir toksugen på cheesecake factory, låter som att ni blivit stammisar där?! =)

PUSS!

2009-10-11 @ 18:04:03
URL: http://wihoo.blogg.se/
Postat av: Emilie

Saknar dig grymt mycket (L)

2009-10-11 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0