30/10/09

Ja och då va man 22 år!:) har varit en annorlunda födelsedag men har varit en bra dag! tack för alla fina gratulationer som jag har fått idag!:)

Lite konstigt att sitta på andra sidan jordklotet från sin familj och vänner men det gick bra ändå!:) jag har mina vänner här som gjorde dagen till en mycket bra dag:) vi kom hem från NY igår kväll så det första jag gjorde va att slänga upp alla väskor och började tvätta..så det har sett ut som fan i huset idag..började organisera om barnens kläder och fixa och hålla på..va helt inne i min egna lilla värld när det ringde på dörren i morses och amelie, julia och frida kom med blommor och presenter, jätte gulligt..blev mycket glad! och tack tjejer för ikväll, har haft en jätte mysig dag/kväll!

i morgon väntar jobb till 12.30 och sen blir det ledigt fram tills på måndag, ska bli så underbart skönt!
får se lite vad som händer i morgon..in till san francisco ska vi iaf!

fick prata med emilie idag, första gången som jag hörde hennes röst sen jag åkte..va underbart att få prata med dig gummsi..och se till att fixa skype..det är bra grejer det!

saknar er otroligt mycket! <3

finer låt detta! och filmen är helt underbar, om ni inte har sett the notebook (dagboken) så gå genast och hyr den..lipar gör man i två timmar kan jag lova er!




Kommentarer
Postat av: Lisa Olausson

tidernas bästa film, har sett den säkert 50 ggr utan överdrift..

2009-10-31 @ 16:44:31
URL: http://olausdottir.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman, det var konstigt att inte ha dig här på din födelsedag men det gick det också. Vi får fira dubbelt upp nästa år. Hoppas du har haft en bra helg, ser fram emot nästa inlägg! Puss och kram

2009-11-02 @ 09:37:06
Postat av: Emilia

hejhej! I början av januari far jag till USA. Los altos, ungefär en timme ifrån san fransico :).

Trivs du bra? I området i familjen och så..



Ha det bäst

2009-11-02 @ 15:31:22
URL: http://emilia1.blogg.se/
Postat av: <<<<<<<<<

Hej hjärtat! Hoppas du hade en fin födelsedag! Hoppas allt e fint med Dig! Många Kramar från mig! Kraaammm

2009-11-03 @ 09:33:48
Postat av: eemilia

en fråga till, bor du inne i SF ? :P

2009-11-03 @ 12:16:18
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback