snart..HELG!:)

ja rubriken säger allt:) äntligen helg snart igen! så gött!
ser fram emot helgen jätte mycket! wihoo!

Idag har dagen sett ut som en veckodag brukar se ut:) haha! inte så händelserik med andra ord..
vi har varit hemma och...lekt, busat, ätit, barnen har sovit (dock inte jag även fast jag ville), sen gick vi till lekplatsen ett tag och gungade lite och sen gick vi hem och åt och sen så nattade jag barnen! så snipp snapp slut så va min dag slut när det gäller arbete iaf. Nu har jag precis kollat klart på Sex and the city filmen..den är ju lika bra varje gång, man skrattar så mycket när man kollar på serierna och filmen..man blir glad av att kolla på det!

Händer det något kul i helgen för er?

Nu är det dags att sova! och hemma är det redan fredag..så ha en mysig dag där hemma, och god natt för oss i USA!

Tänker på er!

och mamma..jag har hittat ett ställe som har vaccin, bra gjort tycker jag..är inte det lättaste i det här landet! ibland blir man irriterad på sjukhus grejer här..fy fan va krångligt allt är!

Ha en undebar,rolig och härlig helg allihopa!:)

Är så tacksam för min familj & mina vänner, utan er hade livet inte varit värt någonting alls! tack för att ni finns! <3


en glader liten kille!:)




och en glader liten tjeja!:)




och i morgon är det New Moon som gäller, är så taggad! haha..








Kommentarer
Postat av: Ida

Trevlig Helg Hjärtat! Tänker på dig!!! Kram Kram

2009-11-20 @ 11:10:10
Postat av: Mamma

Bra att du får (köpa) knorrsprutan. Vad har hänt med S? Han är ju glad ;-)

Ha en jättemysig helg och hoppas filmen är bra. Håller tummarna för att förkylningen inte bryter ut ordentligt så du kan ha en rolig helg med tjejerna.

Puss och kram från mamsen

2009-11-20 @ 11:27:07
Postat av: Lisa Olausson

Jag ska till Liseberg, igen! :)

2009-11-20 @ 16:25:51
URL: http://olausdottir.blogg.se/
Postat av: frida

finns en till person som längtar, Krut heter hon=)

2009-11-20 @ 17:30:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Emilie

ha en toppen helg älskling, njut av filmen :) pusskram

2009-11-20 @ 22:16:22
URL: http://emiliedahlquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en toppen helg älskling, njut av filmen :) pusskram

2009-11-20 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0