Skärpning!

Skärpning på mig..har varit jätte dålig på att uppdatera-jag vet! ska bli bättre, jag lovar!
Har haft ett par jobbiga dagar så har inte haft någon lust till att skriva..men now i´m back:)

har ju varit halloween sen sist jag skrev..jisses vad folk går in för det här, så roligt att se men galet! vi va inne i san francisco och kikade runt på gatorna och såg alla dessa utklädda människor! haha vissa roligare än andra:) haha!
i söndags va det en underbar dag, vi tog det bara lugnt hela dagen och gjorde ingenting speciellt..första gången vi inte gjorde något på helgen sen vi kom hit! vi gick och käkade lunch på hillsdale mall och sen åkte vi och handlade för måndagens myskväll med tacos! och jisses va gott det va kan jag lova er..har inte ätit riktig tacos sen jag åkte hemifrån, helt enkelt super gott! sen hyrde vi film..man borde helt enkelt ha fler sådana dagar!

Veckan har varit stressig..har fixat runt i huset, farmorn har kommit hit, hon ska stanna i tre veckor! jag va tyvärr tvungen att byta rum och det skulle fixas hit och dit så det slutade med att vi inte gick utanför dörren på tre dagar..så igår när hon kom så kändes det skönt! då va allt klart:)
idag har det varit en bra dag, vi gick ut och åt luch..kikade runt i några affärer sen va det hem och barnen skulle sova middag, sen ikväll åkte jag, anna och julia till ikea..jag köpte påslakan, lampa och en tavla så nu känns det lite mer mysigare i det andra rummet som jag ska vara i!

I helgen blir det football game, ska bli kul- hoppas på att se några snyggingar för det har fasiken varit dåligt med det här! sen får vi se vad som händer- något kul ska vi hitta på iaf!
hoppas på att få träffa frida också i helgen!

Och idag är det ingen vanlig dag..min älskade underbara mormor fyller år idag! Grattis, hoppas du får en jätte bra dag! jag sakner er som bara den!

Vill bara säga att min gummsi är underbar, du klarar detta! tänker på dig!

Funderar på att åka till las vegas nästa vecka om jag hittar bra flygbiljetter, någon som vet någon bra sida man kan gå in på?

Hoppas ni alla mår bra!
Saknar er så mycket

jag och F



en lite utklädd kille!:)



Jag & Anna



ett gäng härliga tyskar!:)




God morgon där hemma och God natt här i Amerikat!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äntligen är du back in business! Jag vet att det har varit tufft men nu kör vi igen! Härliga bilder, väntar på fler:) Se nu till så du får riktigt kul i helgen. Har du möjlighet att vara ledig och åka till Linda o Malin i Vegas nästa vecka så kör på så ordnar vi biljetten! Puss och kram

2009-11-05 @ 11:16:13
Postat av: Hanna

Evelina, varför har du inte ringt? hon väntar på svar om du ska med eller inte? har inte ditt nummer så kan inte ringa dig heller! hoppas allt är bra med dig och att det känns lite bättre idag! i December kommer jag upp till min gunhild!

2009-11-06 @ 01:50:52
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Emilia!

Söta barn! :)



Alltså det är lite blandade känslor inför det här! Man är riktigt förväntansfull på hur allt kommer vara, på vad man kommer få uppleva. M.m. Samtidigt som man känner oron för allt man lämnar kvar här.



Just nu är jag inte nervös men det kommer i vågor. Blir nog värre med nervösiteten ju snarare jag ska åka!



Har föresten följt din blogg i stort sett sen du kom till USA. Kul att läsa :) Ha det fint!

2009-11-06 @ 15:27:23
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0