marin & läkarbesök!

God morgon på er!:) hoppas ni har sovit gott och att ni där hemma har en mysig torsdagskväll!

Igår så gick bilen till Marin County..väldigt fint där uppe!
Vi åkte till Sonoma en sväng..vi käkade lunch på ett mysigt ställe och sen gick vi runt och kollade lite..barnen fick gunga en stund och dom tyckte det va himlans roligt..tvillingarna börjar tycka lekplatser är roliga nu med gungor och grejer så dit ska vi åka oftare!:) dom börjar lbi stora nu..jisses när jag tänker på när jag precis kom så små dom va om man jämför med nu! tiden går fort helt enkelt!
sen åkte vi till några andra ställen som jag inte vet namnet på men fint va det iaf:)

sen på kvällen åkte jag och hämtade upp frida och sen åkte vi till palo alto en sväng..vi träffade på några andra svenskar som va på starbucks så vi satt där ett tag och pratade med dom och sen gick vi och åt frozen yougurt och pratade, mkt mysigt! så skönt att göra saker på vecko kvällarna..man blir mkt piggare då! om man bara sitter hemma och glor på vecko kvällarna så blir man trött..så tänk på det, ut med er och gör saker på veckorna!:) allt blir mycket roligare!

en skit sak är ju då att jag har fått tillbaka min bältros..vilket inte är snyggt överhuvudtaget då det sitter i ansiktet, känner mig som ett monster! hade en läkartid idag men dom kunde tydligen inte ta mig på grund av min försäkring men när jag kom hem och ringde mitt försäkringsbolag så sa dom att dom visst skulle ha gjort det..så nu sitter jag här och försöker få en ny tid IGEN, börjar bli trött på usa och deras system när det kommer till sjukhusbesök! tycker synd om männsikorna som bor här och är allvarligt sjuka..dom måste ha ett helvete!

men jag hoppas jag får en tid snart så jag kan få tabletter så jag slipper se ut så här! snart är det ju helg och då händer det roliga saker!:)

hur har ni det där hemma? vill veta! tänker så mycket på er!
Ha en bra dag/sov så gott där hemma!<3


G & F



Jag och en S som inte va på världens bästa humör igår!



här har ni lilltjejan som alltid är glad, hon är helt otrolig..har aldrig träffat ett sånt barn som är som henne innan..hoppas man får ett sådant barn den dagen det är dags!



middagsdags!:)



Gunga dags!

hmm, är det meningen att du ska gunga med mig undrade hon nog:)





för va glada dom blev när dom fick gunga själva:) första gången som dom verkligen gungade..och själva dessutom:p jag har alltid gungat med dom innan men nu är det väl slut på det..jag som gillar att gunga! man måste behålla barnasinnet:)



ett litet leende fick han allt fram:) gunga ska vi göra oftare!







se vad vi såg, så söta!





Tyckte det va gulligt, dom höll varandra i handen!




Kommentarer
Postat av: Emilie

trotts skromor och sår är du i mina ögon alltid lika vacker, saknar dig gummsi just nu sitter jag och dör är så sugen på att ha en bebis NU! pusskram

2009-11-12 @ 22:08:09
Postat av: frida

klockan åtta ikväll kan vi skypa:) puss

2009-11-12 @ 23:03:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Mamma

Härliga bilder det måste ha varit en mysig dag. Hoppas du har fått medicin nu för bältrosen, ingen höjdare att ha i ansiktet. Jag kommer ihåg hur du såg ut. Jag håller tummarna för att det går bort snart. Puss

2009-11-13 @ 11:30:18
Postat av: Emma

Hej kusinen! Såg att jag missat när du ringt, damnit! Hoppas vi kan höras snart igen. Underbara bilder! Så toksöta glin!! Lovely att det händer massa kul därborta! Vi har åkt skidor för första gången igår och körde igen idag. Helt underbart! Men nu är jag kall om rumpan så jag ska krypa ner i badkaret =) KRAM!

2009-11-15 @ 16:58:00
Postat av: Emilia blivande aupair i Los altos

ser ut att ha varit en mysig dag..

Jättesöta barn :)

2009-11-16 @ 12:56:40
URL: http://emilia1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0