football och myskväll står på scehmat!

Hej där!

Har inte tid till att skrive ett långt inlägg så det får bli ett snbbis inlägg!

Jobbar i två timmar till sen blir det att åka och kolla på football i palo alto med tjejerna..riktgt kul ska det bli!:)
Sen ikväll ska det drickas lite vin och ha en myspys kväll..ska bli gottigt!

i morgon får vi se vart det bär av, tycker bara det är så skönt med helg!

annars då?
jo saknar alla hemma som vanligt..

har kommit fram till ett par saker..ni som inte vet så jobbade jag på en förskola i nästan två år innan jag bestämde mig för att åka hit,kan nog inte förklara hur mycket jag saknar dom! tänker på er massor! har iaf kommit fram till att förskollärare kanske är ett alternativ för mig att plugga till..måste börja tänka på det snart..är ju faktiskt hela 22 år nu!:) hihi!

Hoppas ni alla har en underbar helg!<3




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman, ja det låter som en bra idé, kom hem och börja plugga! Puss

2009-11-08 @ 11:44:23
Postat av: Hanna

åk inte hem än!! Kan ändå inte börja innan hösten så inte ska du åka hem än!:) du klarar detta! pusspuss saknar dig

2009-11-09 @ 09:16:23
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: petra

hej, låter som om du både har det väldigt tufft och roligt, jag vet att du skulle bli en väligt bra förskollärare så det tycker jag låter som ett bra förslag.... kramis petra

2009-11-09 @ 16:25:40
Postat av: Emma

hejsan! kul med fotboll!!! tycker jag. surprise att du gillar sport! skulle väl vara för lite snygga fotbollslår då haha. förskollärare skulle nog passa dig topp! påminner ju lite om sjuksköterska, eller båda tar ju hand om folk och kan vara söta och trevliga =) vi ska till vemdalen och åka skidor på lördag!!! ska bli tokkul. har tenta på fredag så jag förtjänar banne mej att ha en rolig helg efter det =) saknar dig, stor puss!

2009-11-10 @ 23:24:58
URL: http://wihoo.blogg.se/
Postat av: Mattias

hej.Blir lite avis..Du på jättearena och rugby..skulle gärna bytt plats.förskollärare passar dig perfekt..Du klarar ju dig bra i usa :)..Kram Mattias..

2009-11-11 @ 11:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0