det rullar framåt..

Hallojsan!

Va ett tag sen jag skrev..gillar ju att ha bilder i mina inlägg och nu har jag haft bältros och då är det ju inge kul att ta bilder..men nu så börjar det att bli bättre tack och lov! så nu kommer det mer bilder snart!

Ja vad har hänt?

Helgen va väldigt mysig och rolig..i fredags så gick vi ut och käkade och sen så va det dags för bio..denna gången blev det 2012, väldigt bra film! kan ju då säga att min sjal va genomblöt när jag gick ut ur biosalongen..vet inte vad som har hänt med mig,jag börjar gråta jätte lätt! om ni inte har sett den-gör det! absolut värd att se!

sen i lördags så jobbade jag en stund på morgonen och sen begav vi oss till San José..vilket alltid är kul, super mysigt där! så där kommer jag nog spendera många regninga dagar, är ett stort mall där vilket alltid är kul hihi!
sen när jag vi kom hem så åkt jag ner till Frida och där va det även andra svenska tjejer, skit rolig kväll!

ja nu vart det ny vecka igen..jisses veckorna flyger iväg! känns som att tiden går sakta men att veckorna flyger iväg ändå..haha konstigt!
Barnen gör nya saker varje dag..dom klättrar som bara den..livsfarliga är dom! man måste ha koll hela hela tiden, man kan inte lämna dom med blicken för en sekund knappt..inte det lättaste när dom är två och är busungar!
men gu va söta dom är:) dom börjar bli så stora och få sina egna personligheter..så häftigt att få se och vara med om det!

ser fram emot helgen så himla mycket..för det första så är det premiär av New Moon på torsdag men vi jobbar ju så vi ska gå på fredagen och jisses vad jag längtar, kommer sitta helt paralyserad! när vi gick på 2012 så fick vi skitplatser..vi tyckte vi va tidiga när vi va där ungeäfr 40 min innan filmen började men va fel vi hade..vi va typ sist in i biosalongen så på fredag så jäklar ska vi få bra platser om jag så ska behöva köa i flera timmar:)

sen är bella och signe i San Francisco, så på lördag hoppas jag få träffa dom! sen blir det nog så att vi stannar kvar inne i SF och går ut på kvällen..tyskar massa svenskar, kommer bli skit kul!
sen på söndag få vi se vad som händer..förhoppningsvis spenderas den med bella och signe!

hänt något roligt hos er? berätta..vill veta:)

En annan nyhet är också att min underbara mamma kommer hit:) så himla glad över det! hon kommer den 26 december och stannar tills den 13 jaunari och vi ska åka runt i Californien..längtar så! vad jag ska krama min lilla mamma när hon kommer hit:)

och sen kommer Hanna och Frida hit i mitten av december, längtar..ska bli super kul, saknar dom massor!

Saknar alla så mycket och tänker på er mer än ni någonsin kan ana!


Här kommer lite bilder på busungarna:)



Här är S..vad han är lik Alexander på den här bilden när han va liten, jisses nästan lite otäckt lik!





bråkar gör dom redan, fast om leksaker..haha vilket inte är så allvarligt:) hihi!




Nu hoppas jag ni där hemma får en mysig dag!

..och god natt här från Amerikat! nu är jag trötter så nu är det dags att få lite behövlig sömn!
snart är det helg:)

___________________________________________________________________________________

(Finns alltid här oavsett vart jag är, men snart så får vi ses igen och det ska bli underbart! kämpa på, du är starkare än vad du tror, du kommer klara detta! saknar dig otroligt mycket varje dag! Du betyder jätte mycket för mig!)

____________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du är igång igen. Ungarna växer fort ser jag. De är ganska lika på just det kortet faktiskt, det kan ju också vara så att du t.o.m har börjat längta efter lillkorven ;)

Fint kort på dig också, det ger verkligen bilden av en stressad aupair som aldrig hinner kamma sig ;-)) Puss och kram, jag saknar dig det vet du!

2009-11-19 @ 14:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0