109 dagar & thanksgiving firande!

Hallå på er!

Idag har vi varit uppe i Marin County hos några vänner till familjen..va faktiskt kul att se hur dom firande sin högtid! En sjuhelsikes massa mat va det iaf och mycket mer än så krävs inte förrän jag trivs:) haha! känner mig som en svullen ko nu men gott va det!:)
Det är jätte fint där uppe..mycket finare än där jag bor men som tur är så åker jag dit upp då och då och då får man njuta av det då!:)

I morgon vart det fredag igen och det är ju aldrig fel..ser fram emot helgen! Vi har inte bestämt något speciellt ännu men det ska väl planeras i morgon kväll inför helgen..man får ta vara på tiden här, den går fort!

Sitter här nu och lyssnar på massa fina låtar, så underbart! nu är det dags att sova..har en lång dag framför mig i morgon! ha en fin dag ni där hemma och så hoppas jag alla här får sova gott inatt!

Hörs i morgon!


utsikt på väg upp till Marin!





och en bild på mig och golden gate..tog bara 109 dagar, haha!



en glad liten kille



en alltid lika glad tjeja



och så här trötter blir man efter en dags thanksgiving firande!:)




och nu är det 109 dagar sedan jag lämnade sverige!

Tänk så nära man kan känna vissa männsikor även fast dom är på andra sidan jordklotet!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänka sig, 109 dagar utan kvällsrundan och plocka vattenglas ;P Saknar dig!

2009-11-27 @ 15:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0