Mysdag!

Idag har det varit en mysig och lugn dag! sådana dagar måste man få ha ibland:)

Har varit nere lite på stan och sen ätit lunch på Emma och Andreas här nere i stan med min mamma och mormor, så mysigt så:) sen åkte jag till Lisa och hade myskväll!

Lisa bor i Göteborg så det va kul att träffa henne, blir inte så ofta tyvärr!

Nu i helgen ska jag, Hanna och Frida ha avskedsfest, ska bli jätte kul! Fast självklart jobbigt att säga hej då till många:( men som sagt vi kommer hem igen, ett år går fort!:)

I morgon ska det börja packas..vet inte hur det ska gå till för jag vill ha med mig så himla mycket! men nu jäklar ska det sorteras bort, ska kunna shoppa i USA också!

God natt, hoppas ni har haft en bra dag!:)
skriv gärna en kommentar!

/Evelina


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är skönt med en mysdag. Snart börjar allvaret och då blir det mycket jobb, så passa på och vila!

2009-07-31 @ 10:38:24
Postat av: Sara

SV. Hehe ja de kommer säkert bli superskoj :) mycket att göra nu innan bara hehe.

2009-07-31 @ 11:10:03
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0