Semester here i come

Ja då börjar helgen närma sig..fy fasiken va jag längtar!

På lördag morgon lyfter planet till San Diego för mig och Frida som ni redan vet och då kommer Krut och möter oss på flygplatsen..vad jag längtar tills jag får se henne, det är så himla längesen..den 9 augusti såg jag henne senast så det ska bli underbart kul! Sen på måndag får jag träffa Hanna, ska bli lika underbart det..va också så himla längesen & sen ska jag och Frida vara i LA i två dagar, snacka om att vi ska hitta på skojsiga saker!

krut:) hon är ju för söt!



Måste bara säga att det är super kallt här nu, frost på bilarna och marken på morgonen och kvällarna är skit kalla! tyvärr så tog jag inte med min varma mysiga vinerjacka för jag trodde inte alls att det kunde bli så här kallt här men va fel man kan ha:) kanske till och med kommer snö..vem vet!:)

Vad händer för er i helgen? Något kul hoppas jag!
God natt på er nu är det dags att sova..

Ni finns med mig ♥

Jag och hanna när jag va och hälsade på henne i LA i september!





Venice beach







Santa Monica









Universal Studios









och kan ni tänka er..nu får jag äntligen åka tillbaka igen:)

har fortfarande inte visat er alla bilder därifrån..men det kommer! måste bara ordna lite bland alla bilder jag har tagit här i USA!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad ni kommer att ha det mysigt. Vilken tur att du fick Frida som reskompis nu när morsan bangade ur:)

2009-12-10 @ 14:11:20
Postat av: Berit

Hej Evelina!



Kul att du har en kompis att resa med. Ser på korten du lagt in att du sett dej omkring en del. Helt klart har du haft upplevelser för livet och dokumenterat det i foton som du delar med dej. Platser en annan bara kommer att höra talas om :-)



Ja du, arbetstimmarna för året som du skulle vara au pair har du väl snart gjort eller!!! Verkar som du jobbar bra mycket mer än......



Förstår att du känner dig vankelmodig, framför allt nu när Linda inte kommer över. Tror ni längtar efter varandra lika mycket på varsitt håll.



Men, men.. det är bara du som kan fatta beslutet. Du kommer garanterat att tas emot med stora famnen den dag du kommer hem.



Tills dess hoppas jag att du gör och ser så mycket det bara går. Det som blir kvar kommer garanterat att bli en framtida upplevelseresa med din mor.



Hoppas du får en fantastisk helg och var rädd om dig. Vi tänker på dig här hemma.



Kram



Berit

2009-12-10 @ 22:08:46
Postat av: Ida

ha en underbar helg hjärtat! Tänker på Dig!

Kramisar i massor!!

2009-12-11 @ 16:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0