Resplanering..

Nu är jag supertrött och ska sova snart!

Ville bara säga hej till er:) Har haft en ganska lugn måndag..barnen har varit snälla:)
har regnat här idag så vi har varit inne mestadels och vi inte gjort så mycket faktiskt mer än lekt och busat!

Ikväll har jag varit hos Frida..vi kollade på hotell och försökte hitta en bra bil att hyra när vi är i San Diego och Los Angeles..men det är dyrt som tusen! I morgon börjar jag lite senare för jag ska jobba fler timmar på onsdag så i morgon fortsätter letning av bil..för det måste vi ha en!

Vi kommer först att flyga ner till San Diego..vi ska träffa Frida och sen ska vi gå ut på kvällen i Pasific Beach och där ska vi sova på hotell, sen på söndagen ska vi ta bilen och åka till bla New Port Beach, Laguna Beach, Hungtington Beach och massa andra ställen på vägen..vi ska sova på något av dessa ställen..sen på måndagen åker vi till LA där vi ska vara i två dagar, ska träffa Hanna och sen ska vi göra och se så mycket vi bara kan! Men framför allt fy tusan va kul vi ska ha:) längtar massor! Vill att det ska vara lördag morgon NU!:)

och sen när jag kommer tillbaka så är det bara två dagar tills Frida och Hanna kommer, längtar så mycket! ser fram emot dom kommande två veckorna!

Nu är det god natt för mig!
Ha en bra dag ni där hemma ♥

Saknar min gummsi så mkt!



och självklart många andra också..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter som perfekta planer. Här är så stressigt just nu så jag hinner inte ens bli avundsjuk ;)

2009-12-08 @ 17:38:44
Postat av: Emma

Åh vad roligt med lite resor! Idag har jag varit på studentambassadörsutbildning, jag ska åka runt och berätta om hur bra det är uppe i norr! är mest med för att det är nice att få lite gratis resor.. hoppas hårt på kalmar! :) Och i helgen ska jag gå på ashtangayogakurs. En polare har dratt med mig, ska bli spännande :) Lite vardagsskvaller from back home! Jag tänker på dig sötkusin, puss!

2009-12-09 @ 22:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0