ösregn & söndag!

Heej på er!:)

Nu är helgen slut..och ösregnar gör det också! nästan så man sitter lite fasinerad av att det regnar..inte ofta man har hört det på 4 månader..rätt coolt faktiskt! regn är mysigt..om man inte behöver vara ute såklart:)

Dagen har varti lugn och rolig! Började dagen med att sova länge och sen kom Anna hit, vi åkte till vårt au pairmöte tillsammans med julia..vi skrev på listan och sen åkte vi igen, haha!
Anna och jag åkte till Great Mall, vilket är ett stort köpcenter med MASSOR av butiker..tyvärr så hade vi inte jätte lång tid där men vi ska snart dit igen..finns hur mkt som helst! sen va det dags för bio igen..idag såg vi Everybody's fine, mkt bra film!:) känner att det är mkt bio nu för tiden..men som sagt det är mysigt och bio är ett bra sätt att avsluta helgen på!

Nu ska jag lyssna på lite musik och sen ska jag ligga och lyssna på regnet och försöka sova!

God morgon & God natt!
Saknar er!


en mkt fin låt!



och denna fick jag av Hanna idag, tack för det! Eller rättare sagt tack Tobbe- skit bra låt!




Vad musik gör mkt, hade inte klarat mig så bra utan det! man tänker nog inte så mkt på det men jisses vad musik gör en glad! man förknippar så många minnen med musik som man lyssnar på!

Kommentarer
Postat av: elin

Tycker det regnar i San Francisco hela tiden i alla fall, men mest om nätterna. Dock kan jag verkligen inte uppskatta regnet på samma sätt som du, även om jag är innomhus :P

2009-12-08 @ 05:43:12
URL: http://usaelin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är min gunhild det - alltid positiv, till och med när det regnar. Hoppas det håller i sig är du kommer hem ;P

2009-12-12 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0