nu kommer det..

Nu kommer uppdatering från helgen!:)

I lördags va det jobb på morgonen några timmar sen så åkte jag, anna, julia och amelie in till SF! vi checkade in på ett hotell och sen så va det dags att gå och shoppa en stund..sen så gick vi och käkade på cheesecake facoty, haha som vi brukar och det va lika gott som vanligt sen så gick vi tillbaka till vårt inte så fina hotell och sen så va det dags att förfesta lite..haha gud va vi skrattade hela kvällen! Vi beställde en taxi och vi sa vart vi ville men när vi väl skulle gå ut ur taxin såg det väldigt skumt ut..inte det bästa området att gå i men men, va gjorde det vi kände oss väldigt glada så vi strosade runt lite tills vi hittade en bar, haha klockan va då väldigt mycket så vi va väl där inne i ca 30 min för sen stängde det! vi träffade på en stor bunt med trevliga människor..efter det stängde så skulle vi alla gå vidare och festa ihop och det roliga va att alla dom bodde på samma hotell som oss, hur stor är chansen? finns hur många hotell som helst! Kvällen va skit rolig helt enkelt!

jag & amelie på westfield mall





På cheescake



På hotellet!

jag & julia



jag & anna



jag & amelie



haha!



efter detta så vart vinet slut och vi satte oss i taxin in till det vi trodde skulle vara massa klubbar..haha!

på våran lilla väg tills vi hittade en bar iaf..tur att vi hittade vi lite roligt folk att umgås med!



kramkalas!




I söndags så va vi ju tvugna att checka ut ganska tidigt men det gjorde väl inget för här i USA är dom ju inte kloka när det kommer till element..dom är så jäkla varma! Någon av oss hade satt på elementet utan att veta om det så vi vaknade väl runt åtta och det kändes som att vi sov i en bastu..så vi gick upp och gjorde oss i ordning och sen va det bara att gå utanför dörren så va vi tillbaka på union square..så himla skönt att sova inne i stan då slipper man ta tåg och allt det där! Vi gick och käkade pannkakor till frukost..mycket gott kan jag lova! Sen åkte vi till Pier 39 en sväng..sen tog vi en cruise som åkte runt alcatraz och golden gate bron, fick en del fina bilder! sen va det hem igen och helgen va slut, men jisses va roligt vi har haft..

STOR julgran och sommarvärme!





Bay Cruise















Alcatraz










Nu är måndagen snart slut, tack för det en dag närmare nästa helg hihi!

Vill bara berätta för er att här är det varmt..så underbart fast det känns konstigt att det är så varmt när det snart är december..det är väldigt svårt att tro att julen snart är här!
Är avundsjuk på er där hemma som har fått sätta upp era julstjärnor och stakar..hade också velat göra det!

Tänker på er!<3

Nu säger jag god natt & god morgon..





sjuttsinge va fin i håret jag va där då, men det struntar jag i:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder. Är glad att ni äntligen tog cruisen och fick se lite vackra vyer blandat med historia. Ni verkar ha haft en mysig helg.Kramis

2009-12-01 @ 15:53:25
Postat av: Hanna

Åh vad jag saknar min gunhild(suck), längtar tills vi kan laga mat ihop igen precis när vi vill!!! Men något som slog mig just idag, VART HAR DIN LUGG TAGIT VÄGEN och KVINNA vilket långt hår du har fått! vi har minsann varit ifrån varandra alldeles för länge... GUDARS! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2009-12-01 @ 16:35:18
URL: http://honeycrunchy.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hoo! Coolt att ha sett alcatraz! Har du sett filmen? Gört annars, den är rätt ball :) Ser så härligt ut med lite sol!!! Vi har rätt bra med snö nu, det är iförsej också najs.. :) KRAM

2009-12-02 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0